پس از پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان؛

خبر خوش برای کارکنان نفتی/ جهانگیری: مصوبه جدیدحقوق نفتی‌ها از امروز اجرایی می‌شود

دولت و مجلس اقدامات جدید در رابطه با رفع مشکلات کارکنان رسمی و قراردادی وزارت نفت انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز یکشنبه ششم تیرماه بود که جلسه ای در کمیسیون انرژی مجلس با حضور مقامات امنیتی و اطلاعاتی و مسئولان وزارت نفت برگزار شد.

پس از این جلسه، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات کارکنان صنعت نفت به بحث گذاشته شد که نظر عموم نمایندگان حل مشکلات بود و قول پیگیری هم داده شده است. همچنین برای وزارت نفت هم تکالیفی تعیین شد. تلاش می‌کنیم که انعکاس این تصمیمات در حقوق تیر ماه کارکنان وزارت نفت دیده شود.

او ادامه داد: از مسیر‌های مختلف این مسئله دنبال می‌شود و همفکری وجود دارد. بیشتر روی متن مصوبه بحث و تبادل نظر می‌شود، همکاران ما نگران نباشند. برخی همکارانمان در پیمانکاری‌ها مسائلی را مطرح می‌کنند که به قانون بودجه ارتباطی ندارد و به قانون کار مربوط است. در نتیجه وزارت نفت از هر چه به قانون کار ارتباط دارد، حمایت می‌کند و اگر تقاضای فراقانونی وجود داشته باشد، بحث دیگری خواهد بود.

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز پس از این نشست گفت: این مشکلات به چند بخش همچون مشکلات ایثارگران، طبقه‌بندی مشاغل و… تقسیم می‌شود، اما اولویت جلسه با مسئله اعتراض کارکنان صنعت نفت به دریافتی‌های‌شان در سال ۱۴۰۰ بود.

او ادامه داد: مقرر شد متنی توسط مجلس و دولت برای اصلاح قانون در اختیار شورای هماهنگی سران سه قوه قرار گیرد، اما قبل از تصویب این اصلاحیه، به دنبال مجوزی هستیم تا برای پرداخت علی‌الحساب به کارکنان صنعت نفت در اختیار وزارت نفت قرار داده شود تا با دیوان محاسبات به مشکل برنخورند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین به غیر از دو مسیر فوق، اصلاح قانون را با استفاده از آئین‌نامه داخلی مجلس مدنظر قرار داده‌ایم تا بتوانیم این مشکل را به طور کامل حل کنیم لذا این قول را به کارکنان صنعت نفت می‌دهیم که مسئولان به دنبال حل مشکلات آن‌ها در اسرع وقت و طی چند روز آینده هستند.

نمایندگان وزارت نفت به عسلویه اعزام شدند

پس از این سخنان وزیر نفت و رئیس کمیسیون انرژی،  از روز سه شنبه هشتم تیرماه، با دستور فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، هیئتی متشکل از مدیران کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری، تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی و منابع انسانی ستاد وزارت نفت به‌ منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان شاغل در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از روز گذشته در عسلویه مستقر شده‌اند. مدیران مربوطه در نشست‌هایی مشترک با نمایندگانی از نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانکاری در حال پیگیری مشکلات و مسائل کارکنان هستند.

قالیباف: قانون بودجه اصلاح شد

همچنین علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: کارگران حوزه نفت از بیژن زنگنه گلایه دارند چرا که پرداخت حقوق مشروع آن‌ها را تضییع کرده است.

او تصریح کرد: از طرف دیگر مصوبه مجلس مربوط به ۱۵ برابر حداقل حقوق کارکنان است که باید اجرا شود، اما آن‌ها کارگران را به خیابان می‌فرستند که چرا حداقل حقوق ۲۱ برابر در مجلس مصوب نشده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: درباره این موضوع یک اصلاحی در قانون بودجه بود که در کمیسیون مربوطه و دولت پیرامون آن بحث صورت گرفت و قرار شده بخشی که مربوط به حقوق کارگران سکو‌های نفتی و ماموریتی آن‌ها است، کاهش پیدا نکند و این افراد افزایش حقوق متناسبی را داشته باشند؛ بنابراین، این کار در حوزه وزارت نفت در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


روحانی: قول می‌دهم که مشکل کارکنان صنعت نفت حل خواهد شد

روز چهارشنبه، نهم تیرماه، حسن روحانی رئیس جمهور در نشست هیئت دولت در این زمینه بیان کرد: به کارکنان شرافتمند صنعت نفت قول می‌دهم مشکل آن‌ها حل خواهد شد. ما این را دنبال می‌کنیم، وزیر نفت هم دنبال می‌کند. ما این مشکل را حل خواهیم کرد. نمی‌گذاریم از نظر حقوق و دستمزدی که باید دریافت کنند، دچار محدودیت شوند و اگر در گوشه‌ای محدودیت به دلیل مقررات بودجه آمده، این را برایشان حل‌وفصل خواهیم کرد.

او ادامه داد: برخی کارکنان و کارگران در اختیار پیمانکاران هستند، همچنین در مناطق نفتی پیمانکار زیادی فعالیت می‌کنند و اگر این‌ها مشکلاتی دارند به وزیر کار دستور می‌دهم پیگیری کند و مشکلات آن‌ها را رفع کند.

رئیس‌جمهور افزود: البته این مشکل ربطی به بخش نفت ندارد. آن‌ها در مناطق نفتی کار می‌کنند، اما بحث کارگر و پیمانکار است و آن‌ها باید این مسئله را حل‌وفصل کنند و وزارت کار در این زمینه دنبال کند که این موضوع برطرف شود.

او تصریح کرد: من اعلام می‌کنم که هیچ مشکلی در تولید، انتقال، توزیع یا صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی نداشتیم و نخواهیم داشت، هیچ مشکلی در این زمینه‌ها نیست. بعضی از دستگاه‌های ضدایرانی ماهواره‌ای تبلیغاتی می‌کنند که نادرست و غلط است.

جهانگیری: مصوبه جدید از پنجشنبه اجرایی می‌شود

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور نیز در حاشیه نشست دیروز هیئت دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره نارضایتی های کارکنان صنعت نفت و اقدام دولت در این زمینه گفت: مصوبه ای در هیئت دولت به همین منظور تصویب شده است. در بودجه مصوب امسال برای کارکنان وزارت نفت محدودیت ایجاد شده بود که امروز از طرف وزیر نفت و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی پیشنهاد مفصلی ارائه و پیشنهاد آنان تصویب شد که این مصوبه ابلاغ می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: این پیشنهاد در حدی دغدغه‌های کارکنان وزارت نفت و کارکنان رسمی صنعت نفت را که در اثر قانون بودجه برای آنان محدودیت اعمال شده است، رفع می‌کند. برای کارکنان قراردادی هم قرار شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع را پیگیری کند، همچنین مصوبه امروز، از همین پنجشنبه دهم تیرماه اجرایی می‌شود.

بر این اساس، قرار است مشکلات کارکنان رسمی وزارت نفت با این پیگیری‌ها توسط دولت و مجلس، تا حدودی کاهش یابد و رسیدگی به درخواست‌های کارکنان قراردادی نیز توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری خواهد شد. البته هنوز اطلاعاتی از جرئیات مصوبه دیروز هیئت دولت در دست نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
اگه دستمزد این کارگرهای بیچاره زیاد بشه خوب مسئولین ازکجادزدی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
چرا وزارت نفت و شهرداری ها مثل سایر ارگان ها آزمون استخدامی ندارند و فقط نیروهای شرکتی خود را تبدیل وضعیت می کنند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۲ تير ۱۴۰۰
مگر ما بچه هستیم وعده های حسن روحانی رو باور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
کارمند مظلوم پست
۰۸:۵۵ ۱۱ تير ۱۴۰۰
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان

بله شرکت نفت حقوق نجومی میگیره باز هم خبر خوش برای اوناست و دیگران محرومند

آیا در کشور و در سیستم اداری کشور عدالت مرده؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایوب عبدالهی
۱۱:۳۸ ۱۱ تير ۱۴۰۰
هنوز تولد اولاد ت را روی سکو بودی ؟ اونهم هر دو فرزندت
هنوز بستری شدن چند نوبت زن ووفرزندت را روی سکو بودی؟
هنوز شده یک ساعت در شرایط کرونایی ، اضافه تر از تقسیم بندی حضور کارکنان به مملکت خدمت کنی .
دو سال هست کرونا هست من حتی یک ثانیه کاهش کاری در این شرایط نداشتم تا بنزین مسافرت شما تامین شود وو به گشت و گذارت بپردازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۱ تير ۱۴۰۰
بقیه دیگه آدم نیستن ما بازنشسته ایم ده روز از ماه نگذشته حقوقمون ته کشید همش نگران چکها و قسطهامونیم خدا لعنتتون کنه چقدر اختلاف حقوق چقدر همین دیروز نوشته بود فیش ۸۵ میلیونی تاجگردون
مدیرای روحانی فقط نجومی میگرفتن که مردم را بپیچونن یعنی تا کی میخوان با این روش مملکت داری کنن
انشاالله که دولتی قوی این اوضاع را سریع سر و سامان بده
Iran (Islamic Republic of)
اب
۰۷:۴۸ ۱۱ تير ۱۴۰۰
به داد آب منطقه ای مازندران هم برسید، که کلا ۲۰۰ تا نیرو داره بیش از ۱۰۰ تا نورچشمیها و فرزند همکارن با پست متصدی امور دفتری. و عملا حداقل کار بلد نیستن و کارهای یدی هم که بهشون بسپاری هیچگونه مسئولیت پذیری ندارن، ۸:۳۰ میان و ۱۱ میرن و الانم با قانون مجلسه که گفته فرزندای رزمندگان با ۶ ماه جبهه بدون هیچ تخصصی در حال رسمی شدن هستن و معلوم نیست ۳۰ سال قراره چه بلایی سر اب منطقه ای بیارن.
اونوقت بهترین تحصیلکردگان این مملکت بایپ منتظر ازمون استخدامی بمونن و یا جمع کنن از مملکت برن و یا خودکشی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۱ تير ۱۴۰۰
وقتی یه عده بدون شرکت در آزمون استخدامی وارد یه ارگانی میشن تهش میشه همین که شما اشاره کردید. تو شهرداری ها همینه.
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۰۷:۱۶ ۱۱ تير ۱۴۰۰
اما مشکلات حقوق فرهنگیان ومعیشت انها...همچنان دربازیهای سیاسی دولتمردان نادیده گرفته میشود...که باید مدیران پاسخگو باشند با روح وروان فرهنگیان ودانش اموزان چه کردند...با امید به انروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۱ تير ۱۴۰۰
فرهنگی و غیر فرهنگی نداره باید عدالت در گرداخت و حقوق رعایت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۱ تير ۱۴۰۰
در حقیقت که با این تورم بالا باید ابتدا مشاغل دیگه رو ساپورت میکردن تقربیا میتونم بگم خودم 7500 حقوق میگیرم من از شرکت توانیر هستم اما باور کنید همیشه هشتم گروه نهمه با 14 سال سابقه! اما یه بچه تازه استخدام شرکت نفت میشه خونه و ماشین همون دو سه سال اول میگیره در حالیکه بنده بعد از بازنشستگی احتمالا باید به فکر پول رهن خونه باشم اینه عدالت کاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۱۱ تير ۱۴۰۰
حق نبروهای پیمانکاری نفت تا وقتی رسمی نشوند پایمال میشود.الان هم کار مثبتی انجام ندادید.تبعیض وجود دارد و حل نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۵۹ ۱۱ تير ۱۴۰۰
نفت به اصطلاح ملی است ولی حق فقرا و بدبخت بیچاره ها را از نفت ملی میگیرن تو حقوق میدن به خود شرکت نفتی ها، نوش جونتون حقوق حداقل بالای بیست میلیونی میگیرید فکر اون دنیاتون هم باشید که دارید حق الناس را میخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۱ تير ۱۴۰۰
حسرت بخورید معلم ها چند می گیرید! ، نشسته رو صندلی زیر 50 میلیون نمی گیرند تازه اگر تهران نباشه چون درون شرکت نفت هستن مدیران عاملی که پست خورده در شرکت پول هم از شرکت می گیرد ولی همیشه تهران تشریف دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۱ تير ۱۴۰۰
ای کاش قانون همسان سازی حقوق بین همه کارکنان و کارمندان و کارگران و بازنشستگان اجرا میشد، این عدالته یکی حقوق زیر 3میلیون بگیره و یکی حقوق چند ده میلیونی یا بیشتر،اینهمه نا عدالتی تا کجا ،
خدایا فرج آقا امام زمان را زودتر برسان.الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۱ تير ۱۴۰۰
نه اینکه حقوق شون کمه برای همین... چند سال پیش یک راننده بازنشسته نفت حدود سال 96 بود خودش میگفت 12 میلیون حقوق میگیریه .... دقت کنید فقط راننده نه کارمند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۱ تير ۱۴۰۰
دولت فعلی در این مورد نیت خیری ندارد از مجلس درخواست میکنیم اجازه دهند دولت منتخب راجع به این موضوع تصمیم گیری کند تا خدا ناکرده تبعیضی بوجود نیاید و مشکلات امنیتی بیشتری برای نظام حادث شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۰۱:۰۸ ۱۱ تير ۱۴۰۰
والا وزارت نفتی ها انگار نفت ارث پدرشونه که میخوان حقوقاشون چند ده میلیونی باشه.
مصدق اومد صنعت نفت رو ملی کرد ....
وزارت نفت اومد خصوصیش کرد......
ملت هم به نون شب محتاج.....
فقط امیدوارم رئیسی به قضیه انحصاری نفت و حقوق های نجومی وزارت نفت و کارکنانش ورود کنه.چیزایی میشنویم و می بینیم که فکر میکنیم ما ایرانی نیستیم.
یک معلم بازنشسته اندازه یک کارمند تازه استخدام شده وزارت نفت حقوق نمی گیره.این ظلمیست عذاب نازل کن
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۱ تير ۱۴۰۰
کم حقوق میگرفتند با یک حرکت حداقل ده میلیون دیگه به دریافتیشون اضافه میشه، باقی کارگران هیچ باقی فقط نگاه. پروژه ۴۳ ساله‌ی افزایش حقوق فرهنگیانم که برای خالی نبودن بخش خبری کماکان در دست بررسی. تا به امروز یک میلیون مرتبه حقوق معلمان اضافه شده اما کماکان دریافتی یک معلم ۳ میلیون تومن. این پول بیت‌المال و توزیع ناآدلانه اون حرام
United States of America
سردارایرانی
۰۰:۳۸ ۱۱ تير ۱۴۰۰
چه فایده،هر چی میخواین اضافه کنید،در صورتی که عیب کار جایی دیگر است،ریشه ای باید حل شود،دست این دلالان بی شرف و این الاغزادها رو از اقتصاد این مملکت کوتاه کنید،اونوقت خواهید دید که نیازی به افزایش حقوق اینچنینی نخواهد بود،بخدا یه زمانی فروردین تا فروردین 10هزار تومن بهمون اضافه میشد،راضی هم بودیم،اما الان چی؟؟!!! البته حقوقهای بعضیها که بالای 20میلیون میگیرن،خیلی نگرانی خانواده رو در برنداره،اما با 5یا6میلیون نمیشه،بخدا نمیشه،مسوولین نمیشه،بیسوادها نمیشه،آخه بفهمید نمیشه،چرا اینقدر بی غیرت و بی رگ هستید!!!ما که یه معلم بیش نیستیم،یه آب باریکه هم داریم،اما خدا بدادبعضی ازاین مشاغل آزاد،کارگران،زنان سرپرست خانوار و...برسد،به خود خدا قسم قیامت روزگارتون بسیار وحشتناک خواهد بود،بااین جنایتهایی که کردید،واین نحوه تقسیم بیت المال مسلمین.جمیعاً گم بشین بحق قرآن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۱ تير ۱۴۰۰
ازاعتصاب ترسیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۱ تير ۱۴۰۰
کاش تبعیض بین کارمندان همه ارگانها برداشته بشه وهمه براساس نظام هماهنگ پرداخت حقوق بگیرن،چه نفتی وچه غیر نفتی.
ولی خدایی توی قریب به اتفاق سازمانهای دولتی به نیروهای زیرمجموعه ی پیمانکارها اجحاف میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۰ تير ۱۴۰۰
کارگران شغل آزاد عسلویه تعطیل کردن میخان حقوق شرکت نفتیها زیاد شه اونا ک ماه ب ماه حقوق سر وقت چ مزایایی ک ندارن کارت طلایی بیمه و.... کارگران ک واسه پیمونکار کار میکنن بعد دوماه میان خونه هاشون با ۵۰۰ تومن یبار ی حقوق ۸ میلیونی باهم بهشون نمیدن یعنی چ ک ربطی ب این واون نداره مملکت بیصاحب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ تير ۱۴۰۰
از نمایندگان مجلس میخواهیم که تحت تاثیر جوسازی ایجاد شده توسط دولت قرار نگیرند و سنگ بنای تبعیض را پایه ریزی نکنند که هضم آن توسط دیگر شاغلین سنگین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
بیشتر درآمد کشور از مالیات است اما حقوق مامور مالیاتی بیشتر از ۶ میلیون نیست.
چرا کارمند شرکت نفت باید ۳۰ میلیون حقوق بگیره وقتی فروش نفت ندارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ تير ۱۴۰۰
نون نفتیها کهدتو روغن بوده فقط حقوقرو مزایا و امکانات و وام ها و مسکن و تودرو پادشها و .‌. دریافت شده توسط یک فوق دیپلم در نفت را با دکترا در سازمانهای دیگر مقایسه کنید. اسم ببرم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
چرا به کارکنان سازمان های دیگر که حقوق زیرخط فقرمی گیرند ومشمول قانون مدیریت خدمات کشوری هستند حتی همین قانون هم درست اجرا نمی شود رسیدگی نمی کنید نفتی ها حقوق بالای سی میلیون می گیرند به دلیل اعتصاب باید حقوق شان افزایش پیدا کند ولی سایرین که صدایشان در نمی آید باید به شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۰ تير ۱۴۰۰
امان از این همه ریا . پرسنل پیمانکاری مشکل حقوق و دستمزد و امنیت شغلی داشتند نه کارکنان شرکت نفت.
Iran (Islamic Republic of)
محسن مطلبی
۰۸:۴۸ ۱۱ تير ۱۴۰۰
واقعا همینطوره که میگید کارکنان رسمی همین الانش حقوق هاشون خیلی بالاست همیشه حون رسمی ها از پیمانکاریها رنگین تربوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۱ تير ۱۴۰۰
احسنت ب شما یجای دیگه اعتصاب بود واسه افزایش حقوق رفتن حقوق اینا رو زیاد کردن یعنی چ آخه??? اعتصاب کارگران کلیه فازهای عسلویه ندیدن یهفته کلیه عسلویه وآبادن تعطیل شده .کارگرانی ک واسه پیمونکار تو گرما کار میکنن با حقوق پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
بله عدالت عدالت که میکنن همینه یکی حقوقش سر به فلک میرسه یکی حقوقش کفاف اجاره خونه ش هم نمیشه نمیدونم چه جوابی تو اون دنیا میخان بدن البته اگه اون دنیایی باشه که اگه باشه این از خدا بی خبرها اعتقادی بهش ندارن کاسه صبر مردم هم حدی داره بخدا
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۱:۲۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
کاش ما فرهنگیان هم کسی داشتیم که پیگیر وعده وعیدهایمان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
خوشبحال کارگران و کارمندان شرکتهای نفت و فولاد و مس

بقیه هم که حتما ادم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۰ تير ۱۴۰۰
مگر ما بچه هستیم قول های حسن رو باور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
چرا حقوق بازنشستگان لشکری که قبل عید قرار بود 13 درصد از 20 درصد باقی مانده همسانسازی شود اجرا نشد؟
Iran (Islamic Republic of)
چالوچی
۲۰:۵۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آدم دیگه نمیدونه چی بگه ما نیروهای زیر مجموعه پیمانکار اعتصاب میکنیم به کارکنان رسمی رسیدگی میکنن با اینکه هنوز هنوز اعتراض نکرده بودن با اینکه چند برابر ما حقوق میگیرن با بهترین امکانات .رئیس جمهور و وزیر هم میگن نیروهای پیمانی به ما ربطی ندارن .مگه شما مسول این مملکت نیستین پس کی باید رسیدگی کنه مگه ما از فضا اومدیم . شاید آقای رئیسی کاری بکنه این دولت کی به داد مظلوم رسیده که الان میخاد برسه. امید ما به آقای ریسی فقط یاور مظلومان
yjcلطفا انعکاس بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
احسنت گل گفتی یکی دیگه تعطیل میکنه حقوق ی گروه وشغل دیگه اضاف میشه ایی یعنی چ ??? اینایی ک رفتن عسلویه واسه چی رفتن??? اونو همه کارکر بودن ک برا پیمونکار کار میکردن کل عسلویه تعطیل شده ی هفته
Iran (Islamic Republic of)
چالوچی
۲۰:۵۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آدم دیگه نمیدونه چی بگه ما نیروهای زیر مجموعه پیمانکار اعتصاب میکنیم به کارکنان رسمی رسیدگی میکنن با اینکه هنوز هنوز اعتراض نکرده بودن با اینکه چند برابر ما حقوق میگیرن با بهترین امکانات .رئیس جمهور و وزیر هم میگن نیروهای پیمانی به ما ربطی ندارن .مگه شما مسول این مملکت نیستین پس کی باید رسیدگی کنه مگه ما از فضا اومدیم . شاید آقای رئیسی کاری بکنه این دولت کی به داد مظلوم رسیده که الان میخاد برسه. امید ما به آقای ریسی فقط یاور مظلومان
yjcلطفا انعکاس بده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
نه اینکه از افزایش حقوق کارکنان شرکت نفت ناراحت باشم
اما مگر سایر اقشار مردم مانند کارگران ،معلمان،و.......
جز این مملکت نیستند که سالهاست زیر خط فقر زندگی می کنند و هیچکس صدای خرد شدن آنها زیر بار بی عدالتی را نمی شنود
تو این کشور خانواده هایی هیتند که فقط با یارانه رندگی می کنند
اونوقت تا شرکت نفتی ها اعتصاب کردن افزایش حقوق برایشان در نظر گرفته شد
این است حکومت عدل و عدالت در کشور امام زمان
یک جای کار عیب داره شما بگویید کجا
شاید هم خیلی جاها عیب داره که نمی توانید نام ببرید
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۹:۵۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
یه فکری به حال کارمندان مالیاتی هم بکنید
Iran (Islamic Republic of)
کارمند مظلوم پست
۰۹:۰۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
کارمندان مالیاتی هم سه برابر کارمندان پست حقوق می گیرند

چرا عدالت در کشور ما مرده؟؟؟!!!!
چرا عدالت را در حقوق و پرداختی ها رعایت نمی کنید؟؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
جالبه از کارمندان وزارت نفت میترسن،بعد واسه معلم ها قراره یه حکم رتبه بندی بزنن پنج ساله هنوز خبری نیستش.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
پیمانکارن رو حذف کنید همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آخه پیمانکار که میگین بردارن مسئولین و فامیلاشون هستن چطور میتونن اونارو حذف کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
چرا یه فکری به حال ما دانشگاهیان نمیکنید
ما نیروی روز مزد هستیم
سه ماهه حقوق نگرفتیم
زن و بچه داریم
کرایه خونه میدیم
پول آب و برق و گاز و کوفت و زهر مار میدیم
ماهی یک میلیون به ما میدن اونم هر وقت عشقشان بکشه واریز میکنن
هر بار که اعتراض میکنیم
ما رو تهدید به اخراج میکنن
این چند سال همش منتظریم یکی بیاد و اوضاع ما رو سامون بده
اما ظاهرا فقط باید امام زمان بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
تروخدا این پیمانکاری هار کلا حذف کنید . بزارید خود نیروها مستقیم با شرکت قرارداد ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
کارمندان وزارت نفت که غالبا با پارتی و آشنا بازی استخدام شده اند حقوق بسیار بیشتر از حق واقعی شان میگیرند و کمتر از خیلی دیگر از کارمندان و کارگران دولتی و غیر دولتی کار میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۸:۱۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
این حقوقهای مفت بیش از پنجاه ملیونی را باید در آن دنیا جواب دهید،بهتر است وزارت وزارت نفت حق کارگرانش را بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
پس چرا ترمیم حقوق بازنشستگان باید از هفت خوان رستم بگذره تا اجرایی بشه ولی واسه اینا به سه شماره نمیکشه والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
الان اگه این خبر مربوط به معلمها بود از هر قشری پیام میذاشتن و میگفتن معلم بیکاره و افزایش حقوق میخواد چیکار، بنا و کارگر و نجار و کارمند و ... میگفتن پس ما چی!!! ولی این خبر کامنت منفی نداشت پس این یعنی همه حقشونه حقوق و مزایا بجز معلمها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۰ تير ۱۴۰۰
شندر غاز نفت تولید میکنیم اونم با خداد تا کارگر و کارمند و مهندس و دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
حداقل و حداکثر حقوق نفتی ها را اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۰ تير ۱۴۰۰
موقع اضافه کردن حقوق معلمان هم سرعت عمل داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۰ تير ۱۴۰۰
موقع همسان سازی تامین اچتماعی ده سال طول می کشد بعد میگن بودحه نیست ، ساله دیگه ، امسال هم که یک کمی اضافه شده هنوز تفاوت فروردین را ندادند ولی برای شرکت نفت سریع تصمیم گیری میشه عدالتِ تُون عشقه .
سال 90 دو برابر یک لشکری بازنشستگی میگرفنم الان او از من سه میلیون بیشتر میگیره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۰ تير ۱۴۰۰
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
کارکنان صنعت ومعدن ک حقوق ثابت دارن بقیه کارگرا بدبخت ک واسه پیمونکار تو پروژها کار میکنن چی??? مثل َشغل جوشکار لوله قالبند وآرماتور بند اکثر نیروهایی ک تو عسلویه اعتصابوتعطیل کردن شغلشون اینا بودن تکلیف بدبختا چ میشه آقای وزیر کار???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۰ تير ۱۴۰۰
سلام باتشکر از پیگیری هاتون
لطفا درباره حقوق ومزایای کارکنان قراردادی وزارت نفت وتبدیل وضعیت شان از قراردادی به رسمی پیگیری کنید
کارکنان رسمی که حقوق مزایاشان سرجایش است این قراردادی ها هستن که دارن زیر بارفقر بیچاره میشنن
شمارابه خداقسم میدم درباره تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی نفت وگاز شرق کشور پیگیری کنید چون واقعا مظلومن وصداشون به هیچ جا نمی رسد ومسولین ذیربط هم هیچ کاری نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
ضرر نکنی یه موقع
این تبدیل وضعیت رو احمدی نژاد یادتون داد
با پارتی قراردادی شدی حالا بدون آزمون هم میخوای رسمی شی؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
سلام خواهش میکنم درمورد افزایش بی رویه و به ناحق شهریه دانشگاه آزاد که قبل از امتحانات به صورت چراغ خاموش انجام دادن هم گزارشی تهیه کنید
تو برخی از رشته ها تا دو میلیون تومن افزایش دادن واقعا از عهده ما خارجه
اونم دقیقا این موقع که ما مجبوریم برای گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان تسویه کنیم این کار رو کردن خواهش میکنم پیگیری کنید باتشکر
آخرین اخبار