دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت:الزام اولیاء دانش آموزان به پرداخت هزینه برای ثبت نام در مداس خاص و هیات امنایی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن خانجانی, دادستان عمومی و انقلاب همدان در شورای آموزش وپرورش استان همدان گفت: پرداخت وجه در هنگام ثبت نام مدارس با توجه به رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری ممنوع است.

او افزود: آموزش و پرورش می‌تواند از ظرفیت نیکوکاران برای جبران بخشی از نیاز‌های آموزشی و عمرانی خود با استفاده از طرح‌های خلاقانه بهره گیری کند.

محمد پور داود, مدیر کل آموزش وپرورش استان همدان هم تاکید کرد: مدیران مدارس به استثنای پول بیمه و کتاب، حق گرفتن هیچ گونه وجهی از اولیاء دانش آموزان ندارند و اگر وجهی هم گرفته شود با آن مدیر مدرسه برخورد خواهد شد.

در ادامه شورای آموزش وپرورش همچنین تاکید و مصوب شد:لباس‌های مدارس که سال گذشته دوخته و به دلیل شرایط کرونا و تعطیلی مدارس استفاد نشد قابل استفاده برای سالتحصیلی جدید خواهد بود.

همچنین در این نشست اعلام و مصوب شد که تبلت‌های واگذار شده به دانش آموزان برای استفاده بیشتر آنان در اختیار مدیران مدارس قرار گیرد تا امکان بهره مندی بیشتر دانش آموزان محروم از تبلت فراهم شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار