جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در جنگ مستقیم با ایران قرار دارد و روز به روز شکست‌های مفتضحانه تری متحمل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، اظهار داشت: آمریکا از سالیان قبل از انقلاب اسلامی با مردم ایران دشمنی داشته، اما از سال ۶۵ مستقیماً وارد جنگ شده و از آن روز تا به الان همواره با جمهوری اسلامی ایران در جنگ مستقیم قرار دارد و روز به روز شکست‌های مفتضحانه تری را متحمل می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در یمن، نوک پیکان حمله، عربستان سعودی و کشور‌های ائتلاف هستند، ولی در پشت سر آن‌ها آمریکا و کشور‌های استعماری قرار دارند.

سردار فدوی اضافه کرد: تقریبا در هیچ پارامتر دنیایی و مادی به پای آمریکا نمی‌رسیم، ولی نتایج مقابله و نبرد انقلاب اسلامی با آمریکا ۱۸۰ درجه برعکس است، چرا که نتایج را خدا رقم می‌زند و بندگان خدا فقط تکلیف و وظیفه‌ای که برعهده آن‌ها است را باید انجام دهند.

وی افزود: اگر تلاش‌ها و کوشش‌ها در این مسیر وجود نداشت به طور قطع پیروزی هم برای انقلاب اسلامی حاصل نمی‌شد.

سردار فدوی گفت: پاسداران تا آخرین روز عمر خود به مردم و محرومان خدمت خواهند کرد و این یک اصل اساسی در بین پاسداران انقلاب اسلامی است.

قزوین از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود

هدایت الله جمالی پور استاندار هم با بیان اینکه قزوین یکی از استان‌های امن کشور به حساب می‌آید، افزود: روحیه همگرایی بسیار خوبی در استان وجود دارد و مسئولان این استان همواره به دنبال افزایش اعتماد مردم به انقلاب اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: مدیران استان در شرایط سخت اقتصادی، هیچگاه از مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی کوتاه نیامده و با قدرت راه خود را ادامه داده اند.

استاندار گفت: سردار شاهرخی فرمانده سابق سپاه صاح الامر (عج) استان قزوین، یکی از فرماندهان خوب و مقتدر در سطح کشور و استان بود و در ۲ سال اخیر وی را مردی اخلاق مدار، متعهد، متدین و خدمت گذار به مردم دیدم.

جمالی پور افزود: همراهی بسیار موثر در مسائل مختلف و مشورت صادقانه و اخلاق مدارانه در شورای تامین از ویژگی‌های برجسته سردار شاهرخی بود و در کنار اعضای شورای تامین همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت.

وی اضافه کرد: شورای تامین به عنوان یک تیم واحد در استان قزوین عمل کرد و هدف اصلی آن خدمت به مردم و جلوگیری از ایجاد دغدغه برای مردم بوده است.

سپاه پاسداران تجلی اقتدار خدایی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم گفت: سپاه پاسداران تجلی اقتدار خدایی بوده و همواره در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: سپاه پاسداران مدافعان مستضعفان جهان هستند و این حمایت شامل کسانی می‌شود که حتی مسلمان نیستند.

وی افزود: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس واقعا درخشید و پس از آن نیز پیشکسوت گمنام در خاموش کردن فتنه بود و در دوران دفاع از حرم نیز میدان داری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: امروز در ادبیات انقلاب اسلامی دفاع از حرم باید به صورت ویژه‌ای برجسته شود و این اقدام بزرگ جبهه مقاومت، ویژگی‌های زیادی را در دولت خود راه داده است.

در این مراسم ضمن قدر دانی از سردار محمد شاهرخی ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی به عنوان فرمانده سپاه استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.