احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل جا به جایی از بخش دولتی به خصوصی، نمی‌تواند از باشگاه استقلال حقوق دریافت کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نامه مدیر کل حقوقی وزارت ورزش به شماره ص۵۲.۷۶۸۳ مورخ ۱۳۹۹.۶.۲۳ درباره غیرقانونی بودن حضور مددی در باشگاه استقلال به خاطر انتقالش از بخش خصوصی به بخش دولتی در سال گذشته باعث شد تا احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال نیز طی نامه‌ای به شماره ۱۵۹۷ /۹۹ مورخ ۱۳۹۹.۷.۸ خواهان کناره گیری احمد مددی از استقلال شود چرا که مددی به دلیل انتقال از بخش خصوصی به دولتی شامل دریافت حقوق نمی‌شد و البته عدم کارایی او باعث شد تا سعادتمند او را از این باشگاه بیرون کند.

در نهایت با تصمیم سعادتمند درباره برکناری مددی، جلسه فوق العاده میان برخی مسئولان برگزار شد و به جای برکناری مددی حکم به اخراج سعادتمند از استقلال به امضای طرفین رسید.

در حال حاضر می‌توان اینطور بررسی کرد که گویا دریافتی حقوق احمد مددی از باشگاه استقلال در این چند ماه غیر قانونی است و نیاز به امضای احمد سعادتمند دارد که اگر این امضاء انجام نشود می‌توان دریافتی و حضور مددی در باشگاه استقلال را غیر قانونی دانست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار