دبیر دبیرستان‌های هشترود موفق شد در شانزدهمین دوره جشنواره الگو‌های برتر تدریس مقام نخست کشور را در درس عربی کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ولی الله هوشمند دبیر دبیرستان‌های هشترود گفت: شانزدهمین جشنواره  الگو‌های برتر تدریس  در پنج محور و ۱۷ گروه درسی برگزار شد.

او افزود: کشف و شکوفایی استعداد‌های نهفته دبیران با تکیه بر کاربرد روش‌های تدریس فعال و موثر، تغییر و ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس رایج و سنتی، ترویج روش­های نوین یاددهی یادگیری از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

هوشمند ادامه داد: هدف از برگزاری هر ساله جشنواره کشوری الگو‌های برتر تدریس درس عربی، ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس عربی، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس؛ مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها است.

او ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش‌های مختلف یاددهی یادگیری، شناسایی و ترویج سایر روش‌های نوین یاددهی، یادگیری و بسط و گسترش آن، ایجاد فضایی شاد و پویا برای شکوفایی استعداد‌های نهفته مربیان، مشاوران و دبیران را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

مهمترین هدف جشنواره‌های علمی آموزشی، ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای و دانش شغلی معلمان و همچنین بروز کردن روش‌های تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.