نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در سیستان وبلوچستان گفت : کنکور سراسری ۱۴۰۰ با شرکت حدود ۵۳ هزار داوطلب و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، شهرکی نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش درسیستان وبلوچستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی استان و برای کاهش رفت و آمد‌های بین شهری، امسال کنکور در تمامی شهر‌هایی که بیش از ۱۵۰ داوطلب دارند، درحال برگزاری است.

شهرکی افزود: امسال حدود ۵۳ هزار داوطلب در سیستان و بلوچستان در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه با یکدیگر رقابت می‌کنند که از این تعداد حدود ۵۲ درصد خانم و ۴۸ درصد آقا هستند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت فاصله‌ی حداقل یک و نیم متر با سایر داوطلبان، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی بدون فیلتر و همراه داشتن لوازم التحریر شخصی از مهمترین مواردی است که داوطلبان باید رعایت کنند، از داوطلبان آزمون سراسری خواست: در همان ساعات ابتدایی یعنی ساعت شش و نیم تا هفت به محل برگزاری آزمون مراجعه کنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان همچنین برای حفظ سلامت دانش‌آموزان از خانواده‌ها در خواست کرد: تا برای حفظ سلامت خود و فرزندانشان از تجمع جلوی ورودی‌ها و خروجی‌های محل برگزاری آزمون پرهیز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار