نماینده مردم اراک گفت: شایسته سالاری باید جای پارتی بازی را بگیرد چراکه با شایسته سالاری بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه مشکل جدی کشور موضوع پارتی بازی است، اظهارکرد: اگر این موضوع حل شود و جای آن را شایسته سالاری بگیرد، قطعا خیلی از مسائل کشور حل خواهد شد؛ مردم برای مبارزه با تبعیض و ناعدالتی انقلاب کردند، لذا در دولت و مجلس باید به گونه ای اقدام کنیم که جلوی این تبعیض‌ها گرفته شود.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: مردم ایران با حضور پای صندوق رای بار دیگر با اصل انقلاب و ولایت بیعت کردند، لذا نباید این گلایه مندی‌های مردم در حوزه پارتی بازی، تبعیض و ناعدالتی فراموش شود؛ مردم به این معترض هستند که چرا برخی صاحبان ثروت و قدرت، در وهله اول دوستان، آشنایان و حامیان تبلیغاتی خود را برای تصدی پست و مسئولیت‌های مختلف در نظر می‌گیرند.

نماینده مردم اراک ادامه داد: چرا باید امروز بسیاری از صندوق‌ها و شرکت‌های پول آور در اختیار برخی افرادی با عنوان هیئت مدیره باشد که حقوق‌های چند ۱۰ میلیونی بگیرند و یک ساعت هم در پست خود حضور نشوند، امضای آن‌ها نیز به صورت گردشی دریافت می‌شود و صرفا حقوق مفت می‌گیرند، اما جوان تحصیلکرده و متخصص باید دنبال شغلی باشد که در شأن تخصص و سواد او نیست، اما به خاطر مشکلات معیشتی مجبور به پذیرش آن باشد.

آصفری  پروژه تحریم انتخابات را شکست خورده دانست و گفت: امروز کشور‌های اروپایی که خود حامی تروریسم بودند، اما پروپاگاندای رأی ندهیم راه می‌اندازند؛ با این حال مردم به آن‌ها پشت کرده و پای صندوق‌های رأی حضور یافتند؛ اگر دل معاندان برای مردم ایران می سوزد چرا اعتراضی نسبت به تحریم ها علیه ایران نمی‌‎کنند، اما زمان انتخابات، دلسوز مردم می شوند.

وی مشکل جدی امروز کشور را ناکارآمدی مدیران عنوان کرد و افزود: این میزان قطعی برق در زمان جنگ نیز نداشتیم؛ این همه نیروگاه، تأسیسات و تجهیزات ایجاد شده، اما با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب شاهد مشکل تأمین برق و مسائلی از این دست هستیم که حاکی از ناکارآمدی دولت است، اگر مدیران توانمند و متعهد به انقلاب و شهدا روی کار باشند قطعا دنبال رفع مشکلات مردم می‌روند نه اینکه با برگزاری جلسات سیاسی، با شعار و گفتار درمانی مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
تنها راه ریشه کن شدن فساد تو این مملکت اینه که همه بگن به کی چقدر و بابت چی رشوه و باج داده و نظام تعهد بده کوچکترین اقدامی علیه معترفین نمیکنه
آخرین اخبار