جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه تحریم ایران از سوی آمریکا هرگز تعطیلی نداشته است، گفت: ایران اسلامی از ابتدا مورد تهاجم و تحریم آمریکا بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: جنایات آمریکا در تاریخ ایران اسلامی نشان از استیصال و درماندگی آن ها دارد و سابقه هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران در آسمان خلیج فارس یکی از همین نشانه های ترس استکبار است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه شاهد اقتدار ایران اسلامی و زبونی آمریکا و دشمنان خواهیم بود.

فدوی ادامه داد: انجام تکالیف پاسداری از انقلاب اسلامی به خصوص در سپاه استان ها آنچنان متنوع و دائمی است که گاهی شاهد ماموریت هایی هستیم که در طی این سال ها نبوده است.

وی اضافه کرد: اجرای این ماموریت های جدید به عهده سپاه استان ها است و هر ماموریت جدیدی که پیش می آید باید پای کار باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی و انقلاب از ابتدا مورد تهاجم و تحریم آمریکا بوده، گفت: اولین تهاجم در سال ۵۸ بوده ولی تحریم ها از سوی آمریکا و هم پیمانانش در تمام این سال ها بوده و تعطیل نشده است.

 وی افزود: تحریم ها در دهه ۷۰ و ۸۰ مضاعف شد ولی به نوعی تحریم در سر سفره های مردم بروز نداشت اما از ۱۱ سال پیش نمی دانم بر اساس چه تحلیلی فهم تحریم و اثر تحریم بر سر سفره های مردم رفت.

فدوی با بیان اینکه با لطف خدا بود که در آن سال ها تحریم را مردم احساس نکردند، اظهار داشت: باید در سال های آینده نیز با اقدامات مناسب مردم سختی های تحریم را از یاد ببرند و از آن به جز یک خاطره  چیز دیگری در ذهن ها باقی نماند.

وی گفت: این دشمنان هستند که دائم احساس ترس می کنند و بنا بر وعده خدا که می گوید پس از هر سختی یک آسانی می آید، به لحاظ استقامت، تحمل و صبر مردم  خداوند بعد از آن سختی ها آسانی را به وجود می آورد تا مردم بعد از مدتی این سختی ها را یادشان برود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.