مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از جریمه ۹۰ میلیون تومانی قاچاق دام در بیرجند خبر داد.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: بر اساس گزارش پلیس امنیت اقتصادی مأمورین در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بیرجند به قاین از یک دستگاه وانت نیسان تعداد ۶۴ راس گوسفند قاچاق کشف کردند.

او با اشاره به کشف گوسفندان قاچاق و تشکیل پرونده افزود: در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی استان به پرونده تشکیل شده رسیدگی شد.

حسن پور با اشاره به اینکه نداشتن مجوز‌های لازم از دامپزشکی جهت جابجایی احشام تخلف محسوب می‌شود اظهار کرد: پس از احضار وقوع تخلف و رسیدگی‌های قانونی بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، متهم به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده به پرداخت مبلغ ۹۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: پس از ابلاغ رای و پیگیری‌های اجرای احکام، دادنامه صادره با رعایت تشریفات قانونی اجرا و تمام جریمه وصول شد.

او بیان کرد: جابجایی احشام بدون مجوز از سازمان‌های مربوطه تخلف محسوب می‌شود و در صورت وقوع ارتکاب جرم با افراد طبق ضوابط مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار