معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان از احتمال از سرگیری آموزش‌های حضوری در این دانشگاه از ابتدای مهر ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست هماهنگی بازگشایی دانشگاه گفت: با توجه به تصمیم وزارت علوم مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها در استان‌های کم خطر، باید با برنامه ریزی درست، تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانشجویان فراهم شود.

او با اشاره به اینکه آموزش دانشجویان تاکنون به خاطر شیوع گسترده کرونا به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی برگزار شده است، افزود: با توجه به زرد بودن وضعیت کنونی استان گیلان باید با برنامه ریزی درست، تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت دانشجویان داشته باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به احتمال از سرگیری آموزش‌های حضوری در این دانشگاه از ابتدای مهر ماه امسال اشاره و تأکید کرد: حفظ سلامت دانشجویان وظیفه همه ما است.

مهرابیان اظهار داشت: بر اساس امکانات موجود باید به شیوه‌ای عمل کنیم که تمامی دانشجویان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به راحتی به ادامه تحصیل بپردازند.

او ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت برنامه ریزی به منظور حفظ سلامت دانشجویان و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پیش از شروع سال تحصیلی جدید باید در خوابگاه‌های دانشجویی از هرگونه تجمع جلوگیری کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در راستای رعایت فاصله فیزیکی در خوابگاه تعداد دانشجویان در هر اتاق محدود می‌شود و همچنین سرویس‌های ایاب و ذهاب نیز با ۵۰ درصد ظرفیت سرویس دهی کند.

مهرابیان تصریح کرد: هرچند که پیش از این به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا ناگزیر به تغییر رویه در شیوه‌های آموزشی بودیم، اما اکنون خوشحال هستیم که با فراهم شدن شرایط مناسب، باز هم شاهد حضور دانشجویان در دانشکده‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.