معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از چاپ ۲۲ عنوان کتاب در سه ماهه ابتدای سال در استان خبر داد.

رمضانی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت:در سه ماهه ابتدای سال ۲۲ عنوان کتاب و ۱۸ هزار و ۷۰۰ نسخه چاپ شده است که کتب منتشر شده در زمینه‌هایی از جمله عمومی، مذهبی، دانشگاهی و ورزشی بوده است.

او افزود: انتشارات چهاردرخت، متخصصان آینده، دانشگاه بیرجند، پیامبر رحمت، انصارالرضا، شهر فرنگ و برهان نور ناشران این کتاب‌ها هستند.

رمضانی با اشاره به حضور ۲۵ ناشر فعال در خراسان جنوبی، اظهارکرد: چاپ کتاب به عنوان یکی از ارزشمند‌ترین محصولات فرهنگی به واسطه فعالیت ناشران، محقق می‌شود و هر چه این فعالیت گسترده‌تر باشد شاهد افزایش تعداد کتاب‌ها و از سوی دیگر ارتقا فرهنگ یک جامعه هستیم.

او با بیان این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با روش‌های مختلف از جمله طرح خرید کتاب تلاش می‌کند تا زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در استان فراهم کند، تصریح کرد: حمایت از تولیدات نویسندگان و ناشران در قالب طرح خرید کتاب، جزو برنامه‌های اصلی این اداره کل باشد.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.