رئیس جمهور گفت: ما هیچگاه دنبال سلاح کشتار جمعی، هسته‌ای و شیمیایی نبوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با اشاره به حادثه ۷ تیر سال ۱۳۶۰ اظهار کرد: در این روز دشمنان کشور توطئه بزرگی توسط مزدوران در مقر حزب جمهوری اسلامی انجام دادند که خسارت عظیمی به کشور وارد کرد؛ البته این اتفاق می‌توانست بزرگتر هم باشد، ولی به دلیل عدم حضور برخی اعضا در این جلسه، این اتفاق رخ نداد.

روحانی ادامه داد: حادثه هفتم تیر توطئه جهانی بود و کشور‌های بزرگ غربی در طراحی آن دست داشتند؛ ظاهر این قضیه آنجا بود که فکر می‌کردند با این انفجار کشور به هم می‌پاشد و دشمن می‌تواند با شورش در داخل کشور، نظام را از بین ببرد.

رئیس جمهور ادامه داد: دو عامل در ناکامی این توطئه موثر بود؛ حضور، وجود، بیان، قدرت فکری و نفوذ امام بود که به خوبی آن روز‌ها را مدیریت کردند.

وی در تشریح شخصیت شهید بهشتی عنوان کرد: شهید بهشتی به قدری مظلوم بود که در جلسات خصوصی نمی‌شد از او تعریف کرد و در تاریخ ندیدیم کسی مثل او که مظلوم و بی‌دفاع باشد.

روحانی ادامه داد: شهید بهشتی با مدیریتی که در مدرسه علوی قم داشت، نیرو‌های زیادی را تربیت کرد و نقش زیادی در حزب و دیگر مسئولیت‌های کشور داشت.

رئیس جمهور تصریح کرد: ایستادگی، روحیه و مقاومت مردم در آن روز‌ها با رهبری امام راحل یک معجزه تاریخی در کشور آفرید و نه تنها شهادت ۷۲ تن، مردم را خرد نکرد، بلکه تقویت روحیه مردم باعث شد و به دشمنان نشان داد که نمی‌توانند به این راحتی ملت را از پا در بیاورند.

وی در ادامه گفت: در همان سال ۶۰ که بزرگترین توطئه‌ها در کشور رخ داد، بزرگترین پیروزی‌ها در میدان جنگ اتفاق افتاد و شکست حصر آبادان و آزادی بستان در این سال به وقوع پیوست که نشان دهنده روحیه مقاومت مردم بود و در تاریخ به عنوان ورق‌های زرین تاریخ ایران خواهد ماند.

روحانی با تبریک هفته قوه قضائیه به روسای این قوه گفت: آن چیزی که قوه قضائیه را نابود خواهد کرد، گرفتار شدن به جریانات حزبی است. حکم قاضی به گزارشات ضابطین و کارشناسان مرتبط با قوه قضائیه وابسته است و قاضی نمی‌تواند از آن فرار کند و برای ما بسیار مهم است که قوه قضائیه داشته باشد که شهید بهشتی آن را بنیان گذاری کرده است.

وی عنوان کرد: در مدیریت کشور بیشترین چیزی که نیاز داریم، هماهنگی سه قوه با همدیگر است که ما در این سال‌ها سختی این قضیه را حس کردیم؛ دیدیم وقتی دو قوه دیگر، کمی فاصله داشته باشند، چقدر فضای کار سخت خواهد شد و امیدواریم این اتفاق دیگر رخ ندهد.

روحانی با اشاره به بمباران شیمیایی سردشت گفت: بمباران شیمایی سردشت جنایت بزرگی بود و باید پیگیر آن باشیم تا شکایات در مراجع بین المللی علیه آن‌ها که مواد شیمیایی را رژیم بعث دادند و از این امکانات ضد بشری علیه مردم استفاده کردند، به سرانجام برسد.

کاری که ترامپ علیه ایران کرد تروریسم اقتصادی بود

رئیس جمهور با اشاره به اتفاقات امروز پیش روی کشور گفت: امروز هم مردم درگیر تروریسم اقتصادی هستند و کاری که ترامپ با اقتصاد ایران کرد، یک تروریسم اقتصادی محسوب می شود که جلوی دارو و غذا را گرفتند و همچنان جانشینان ترامپ، مسیر او را ادامه می دهند.

روحانی گفت: آمریکا ییشترین مخالفت را با برجام داشت، چراکه می‌دانست برجام چه توافقی است، آن‌هایی که در آمریکا ضد ایران بودند از برجام خارج شدند و یک جنگ اقتصادی علیه ما به راه انداختند.

وی افزود: مردم سختی زیادی را تحمل کردند، جنگ بدون مجروح و شهید نیست و تبعات خود را دارد، اما ملت ما ایستادگی کردند و امروز این مسیر را ادامه می‌دهند؛ نتیجه این ایستادگی را مردم را دیدند. دولت جدید آمریکا در فعالیت‌های انتخاباتی خود اعلام کرد که کار ترامپ و خروجش از برجام غلط است و مردم او را انتخاب کردند، اگر بایدن برخلاف حرف خود عمل کند مردم آمریکا اعتراض می‌کنند.

روحانی بیان کرد: مردم ما می‌خواهند زودتر برجام احیا شود، دولت دوازدهم در این مسیر هیچ کوتاهی نمی‌کند و با قدرت و دقت از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا مردم به حق مسلم خود برسند؛ ما هیچگاه دنبال سلاح کشتار جمعی، هسته‌ای، شیمیایی نبوده‌ایم و برجام سندی است که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی به دنبال این سلاح‌ها نیست و فقط به دنبال فناوری‌های هسته‌ای برای فعالیت‌های صلح آمیز هستیم.

وی افزود: دولت در حد توان خود به مردمی که مزد بگیر بودند کمک کرده است، برخی می‌گویند کافی نبوده، اما از سال ۹۲ تا امروز حقوق کارکنان دولت ۵.۱ برابر شد؛ همچنین متوسط سرانه پرداختی به خانواده‌های بهزیستی و کمیته امداد ۱۲ برابر شده و متوسط حقوق بازنشستگان بیش از ۷ برابر شده است.

رئیس جمهور بیان کرد: حداقل حقوق کارگران ۵.۵ برابر شده؛ همه اینها نشان می‌دهد برای افزایش حقوق به افرادی که حقوق ثابت داشتند تمام تلاشمان را کردیم، تلاشمان این بود که کالا‌های اساسی را به طوری تنظیم کنیم که مشکلی در ماه‌های آینده ایجاد نشود، پس دولت به مسئولیت خود عمل خواهد کرد.

وی گفت: امروز اعتراضاتی درخصوص حقوق کارکنان صنعت نفت وجود دارد؛ دولت این موضوع را می‌داند و توجه دارد، به کارکنان صنعت نفت قول می‌دهیم این مشکل شود نمی‌گذاریم از نظر حقوق و دستمزد دچار محدودیت شوند و وزارت نفت این موضوع را پیگیری می‌کند.

روحانی گفت: برخی از کارکنان به صورت پیمانی کار می‌کنند به وزیر کار دستور می‌دهم؛ این موضوع را پیگیری کند تا مشکل این گروه از افراد نیز حل شود، هیچ مشکلی در تولید، انتقال، توزیع و صادرات نفت و فرآورده آن نداریم؛ برخی از دستگاه‌های تبلیغاتی ضد ایرانی حرف‌های غلطی می‌زنند.

وی گفت: در یک ماه پایانی دولت طرح‌های زیادی را افتتاح خواهد کرد، طرح‌های استراتژیک و مهم در حوزه‌های عمرانی، محیط زیست، بهداشت و درمان و... است؛ بزرگترین بیمارستان در هفته‌های آتی افتتاح می‌شود که بیش از هزار تخت خواب دارد، این بیمارستان سابقه نداشته است تا لحظه آخر خادم خوبی برای مردم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۱ تير ۱۴۰۰
اگر سیستم منفعل تو نبود جنگ اقتصادی هم نبود.
Iran (Islamic Republic of)
یک باتجربه60 ساله
۱۰:۴۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
فکر کنم جنگ اقتصادی روی خیار شور هم تاثیر گذاشته در دوران جنگ ایران وعراق امام خمینی به شکل عالی کشور رو مدیریت کرد و گرانی نبود من تو اون دوران جوان بودم و میدیدم چه شکل یکشور مدیریت میکردن در دوران جنگ که کشور هم تحریم بود و در جنگ بود یه کالا هم گران نشد متاسفام برای مسئولان همه چی رو گردن آمریکا میندازن
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۵:۵۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
بی سواد جان، اون موقع حتی غذا و دارو تحریم نبود ولی الان همه چی تحریمه
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۲:۳۱ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آقا افشین با سواد جنگ میدونی چیه؟؟؟؟ کشوری که منابع عظیم داره اما تحریمه با یه کشور بحران زده ای مثل الان سوریه متفاوته
کشوری که تمام توانش رو مجبوره برای دفاع از کشور بگذاره هیچی نمیتونه تولید کنه یه قرون سواد نداری ادعای سواد میکنی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۷:۴۶ ۱۱ تير ۱۴۰۰
سلام استاد افشین باسواد و معزز 22:31
خب اصلا چرا ما باید تمام‌ توانمونو بذاریم برای دفاع؟ چه دلیلی داره؟ وقتی دنیا داره بسمت پیشرفت میره ما باید یجا خفه بشیم؟ شما که دو قرون سواد داری و ادعای سواد میکنی بگو؟ چرا نمیتونیم مثل کل عالم که عین آدمیزاد باهم رابطه دارن ماهم با دنیا در ارتباط باشیم؟ چی میشه مثلا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۱ تير ۱۴۰۰
آقا افشین جان ما مثل آدمیزاد با دنیا مشکلی نداریم بلکه مثل آدمیزاد دوست داریم سرنوشت مملکتمون دست خودمون باشه
اما اونها مثل حیوون وحشی از اونور دنیا اومدند و تو منطقه خودمون به ما زور میگند انقلاب کردیم دوست داشتیم انقلابمون را میخواهیم تو منطقه صادر کنیم دوست داریم به آمریکا چه مربوطه مملکتمون هم شکر خدا نسبت به قبل از لحاظ صنعتی و علمی خیلی پیشرفت کرده نگاه به گرونیها و ایرنخودرو و موارد اینچنینی نکن اونی که حالیشه خوب میفهمه من چی گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
از گذشته های دور دشمن برای توانمند نشدن کشورمان برنامه ها ی سرگرم کننده داشته و پیاده کرده یکیش همین انرژی هسته ای و بعدش هم برجام !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۱ تير ۱۴۰۰
برجام را درست فرمودید
انرژی هسته ای را دشمن خواسته ما داشته باشیم تا سرگرممون کنه؟ جل الخالق عجب نظر هوشنتدانه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
مطمعنی همش کار تحریم بوده همه اقلام خوراکی ک روزانه گرون میشن از خارج میان??? مرغ چی روغن چی شدیم زمان جنگ ک صف گرفتیم واسه روغن ومرغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
وقتی نقدینگی رو بیش از ۶ برابر کردی میتونی توضیح بدی اگه هیچ تحریمی هم وجود نداشت این چه رشد اقتصادی بود که دلار رو زیر ۵۰۰۰ تومان نگه میداشت؟
Germany
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
همین حرف ها زدند که پررو شدند.
لازم دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
شما نبودی که میگفتی اگر رئیسی رئیس جمهور شود دلار 5000هزار تومان می شود پس چرا در زمان شما دلار تا 32000هزار تومان رفت وصبح جمعه که از خواب اوام فریبی که دارید بیدار شدید سکوت کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
حسن مشکل خودتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
مهم این نیست که قیمت دلار چند است مهم این است که چرخ زندگی مردم بچرخد شما دلاررا صدهزارتومان کن ولی رفاه مردم را افزایش بده چه اشکالی دارد
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۱۷:۱۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر حسن روحانی رییس‌جمهور نبود دلار زیر ۵ هزار تومان می بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
بالاتر از این دو عامل وجود تفکر شماهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر جنگ اقتصادی نبود، دلار زیر 5 هزار بود !!! یک سوال !! پس تو به چه دردی میخوری ؟ پس عملا یعنی شکست خوردی توی جنگ اقتصادی که دلار 10 برابر شده !!!!!! خوبه خودش میگه که بی کفایت بودم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
خدا ازت نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
من باید هزار دلارم بفروشم چون بعدا ضرر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
پدر جان دلار رو که خودت گرون کردی اگه شما نبودید که باید هر ریال ما ۱۰ دلار می بود کجای کاری تا حالا بفکرتون رسیده که ارزش ریال رو ببرین بالا. شما بجای اینکه ارزش ریال رو ببرین بالا هر روز ریال رو بی ارزش و دلار رو با ارزش کردین کاری کردین که مردم رفتن تو کار خرید و فروش دلار ، دلار شده مثل فلزات قیمتی هی قیمتش رو می برین بالا . شما باید یه اداره یا یه ارگانی درست میکردین که کارش ارزش دادن به ریال در مقابل دیگر ارزها باشه شما رفتین ساده ترین راه رو انتخاب کردین و اونم حذف صفرها از آخر پول ملی بود و با این کارتون تیر خلاص رو به جان بی رمق ریال زدید . این نشان دهنده ی آنست که کسایی راس کارند که نباید باشند و اصلاً از اقتصاد هیچ بویی نبردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
چی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
تو مرد هیچ میدانی نیستی فقط برو ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر منم 20 میلیون حقوق داشتم گرانی تاثیری رو من نداشت، مزخرف نگو
Germany
م ج
۲۳:۴۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
ساده ای که فکر میکنی اینا به برجی ۲۰ میلیون راضی اند...
درامدشون رو برو بالای میلیارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
جنگ اقتصادی هیچ ربطی ب افزایش دلار نداره. افزایش دلار داخلی هست بی دلیل رفته بالا
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۶:۱۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
سال 96 هم گفتی اگه من نیام و آقای رئیسی بیاد دلار میشه 5000
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
در پیشگاه خداوند جواب این جوانهای فارغ التحصیل بیکار را چی می‌خواهد بدهد،که کوچکترین درآمدی ندارند ،بعد مرتب می‌گویدحقوق فلان و بهمان چند برابر شده است،شما گرانی و تورم را کنترل میکردید شغل برای جوانان ایجاد میکردید ،نیازی نبود حقوق را اضافه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
در پیشگاه خداوند جواب این جوانهای فارغ التحصیل بیکار را چی می‌خواهد بدهد،که کوچکترین درآمدی ندارند ،بعد مرتب می‌گویدحقوق فلان و بهمان چند برابر شده است،شما گرانی و تورم را کنترل میکردید شغل برای جوانان ایجاد میکردید ،نیازی نبود حقوق را اضافه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی کیا
۰۸:۰۴ ۱۰ تير ۱۴۰۰
جوابی نخواهد داد
تنها چیزی که در این مملکت وجود ندارد پاسخگو بودن مسئولین در برابر مردم است
کدام رییس جمهور ، کدام وزیر و ... تا حالا امده به مردم پاسخ بده
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل نوغانچی صالح
۱۶:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر ۶۰ تن طلا را حراج نمیکردی اگر دلار سکه را برای واجبی و غیره نمیدادی اگر اگر اگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
دقت کردین رئیس جمهور عزیز تدبیر امید تمام کارهای هزینه زایی را که در هشت ساله پر برکت ریاست جمهوری انجام نداده با قدرت تمام در حال انجام دادن است به همه قول افزایش حقوق داده به همه دستور خرید داده تمامی این هزینه هایی که در این هشت ساله انجام نداده به دولت بعدی حواله داده حال دولت بعدی با کوهی از بدهی و کسری بودجه و قول ها و دستورات دولت قبل باید کار را شروع کند فقط باید پرسید ای فرزانه ای آخر معرفت ای کوه دانایی و امید و تدبیر درایت شما کاملا"مشخص است چون میخواهید دولت بعدی را نابود کنید .علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
واکسنتم که زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر اگر نکن آقای روحانی. اگر آدم میوه ممنوعه نخورده بود، ما الان توی بهشت بودیم. با اما و اگر کار درست نمیشه. شما باید همین شرایط موجود رو مدیریت میکردی که نکردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
زمان احمدی نژاد با یک سال حقوق می توانستم یک خودرو پژو بخرم الان با سه سال حقوق می توانم یک خودرو پژو بخرم اگر در این سه سال گران نشود که محال است چون الان خودرو فصلی توسط دولت مجوز گران شدن را با تورم بخشی داده که این هم یک من درآوردی این دولت است کجا حقوق بیش از 7 برابر شده پس چرا با یک سال دز زمان احمدی نژاد می توانستیم خودرو بخریم الان اگر ماشین تا سه سال دیگر گران نشود میشود خودرو بخریم می گفتی ماشین نخرید این حباب و شوک زودگذر است که باعث شد ملت نسبت به تو وکابینه ات بی اعتماد شوند و از قهر کنند ووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
Dd
۱۵:۴۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر بار گران بودیم و رفتیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
عروس رقصیدن بلد نیست میگه زمین کجه .....
علی برکت الله داری کم کم تموم میشی ولی ما رو هم تموم کردی تا تموم شدی
روز به روز پس رفت کردیم .... هزاران حرف تو دلمون هست کدومو بگیم ... فقط برو به سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
فقط تقاضام از مسعولین اینه که جلووووو چاپ پول و تولید نقدینگی رو بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
یادمه اوایل ۹۲ می گفت نباید دولت ناکارآمدی شو گردن تحریم بندازه الان یکی میخواد به خودش بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر فقط تو نبودی همه چی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
رئیس جمهور کشور اسلامی باید مقتدر باشه و با صلابت و شجاع و متدین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
هر ثانیه وجود این برای کشور فقط ضرره فقط خسارته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اینقدر همه چیز رو به جنگ اقتصادی ربط نده همانطور که اقتصاد به تحریم ربط داده شد بدون توجه به توان داخلی همه توانت رو به خرج دادی که القا کنی فقط با ارتباط با آمریکا و چند کشور غربی سایه جنگ از ایران برداشته خواهد شد و تنها با ارتباط با این کشورها اقتصاد کشور شکوفا و از همه نطر کشور تضعیف کردی
Germany
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
به افزایش 5.5 برابری حقوق کارگر از سال 92 اشاره میکنین و بهش افتخار میکنین، در صورتیکه از افزایش حداقل 10 برابری قیمت کالاها هیچ حرفی نمیزنین! اگه فقط حقوق کارگر رو 10 برابر میکردین فقط قدرت خرید کارگر حفظ میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
واقعا روت میشه صحبت کنی؟؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
زندگی رو از ما گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
آقای رئیس جمهور معوقات کارمندان مخابرات را قبل از رفتنت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
دکتر حق مردمو ضایع کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
مگه دکتری داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگه تو نبودی دلار زیر ۵ هزار بود برو ناکجا اباد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیان
۱۳:۴۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
جناب اقا جنگ اقتصادی که شما ها راه انداختید در این چهل و دو ساله فقط ملت ایران تاوان ان را پس می دهند و همه ی شماها با خیال راحت به حال و روز ملت ایران می خندید .... همه ی شما را که باعث بدبختی ملت ایران شده اید .... انشاالله به لطف خدا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
فعلا داری گرانی لبنیات را هم برای دولت بعد به امانت میگذاری .بقیه به کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
دولت بعد اگر بخواهد می‌تواند ملت ایران را از تحریم و گرانی نجات دهد و همه چیز را ارزان کدد
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
قشنگ معلومه زیر کولر نشسته خنک داره داستان تعریف میکنه خخخخخخ ما الان دوساعته برق رفته از گرما پختیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
آقای روحانی ما بازنشستگان کد 23صندوق بازنشستگی نفت کجا 7برابر حقوق ما اضافه شده اصلأ تا این لحظه ما همسان سازی نشدیم وبا همترازان خود اختلاف حقوقی زیادی داریم ما را هم دریابید واقعاً مشکلات مثل تورم وگرانی کمر ما را شکسته
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
از کجا شکسته?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
الان فی شرکت نفت چند حقوق می گیری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
آقای روحانی ما بازنشستگان کد 23صندوق بازنشستگی نفت کجا 7برابر حقوق ما اضافه شده اصلأ تا این لحظه ما همسان سازی نشدیم وبا همترازان خود اختلاف حقوقی زیادی داریم ما را هم دریابید واقعاً مشکلات مثل تورم وگرانی کمر ما را شکسته
Canada
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
کشور با اما اگر اداره نمیشه . مگر باید منتظر وایسیم کی رییس جمهور آمریکا میشه اگر همه چی به آمریکا ربط داره شما چکاره ای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
زخم بستر نگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
خدایش راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اتوبوس از مینی بوس بزرگتره.
Germany
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
مینی بوس از اتوبوس کوچکتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
نه اول اتوبوس به دنیا اومده بعد مینی بوس
Iran (Islamic Republic of)
اگاه
۱۶:۵۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
هردوشون از هم کوچیک تر بزرگترن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
آقای روحانی، پس سهم ضعف مدیریت و ناکارآمدی مدیران

عدم توجه به ظرفیت های داخل

چی میشه؟!

الان زمان پاسخگوئی هست نه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگرماهی ۲۰ میلیون در حساب من بود خانواده و خودم راحت بودیم تحریم و قیمت دلار یعنی کم کاری و ناتوانی دولت یعنی انسان اولیه نباید نسلش ادامه پیدا میکرد و میمرد چون اخراج شد تحریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
8 سال عمر من جوون سر اگرهای تو به باد رفت اگر خدایی هست باید سزای کارهاتونو ببینید
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۲۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
کاشکی اون اتفاق بزرگتر رخ میداد !!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۲۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
مرد حسابی مبنای همه حرفای تو اگره ...؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
جنگجوی اقتصادی نبودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
بله. اگه قانون اساسی هم طور دیگه بود همه این 85 میلیون نفر ازت به دادگاه شکایت میکردیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
خیلی سریع قیمت مسکن و اجاره را کاهشدهید تا شر دامنتان را نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
ر د
۱۱:۳۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگرعده ای ازمردم سری قبل به تو رای نمی دادند الآن وضع کشور اینجوری افتضاح نبود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
بیست و چهار میلیون ایرانی عده ای نیست شما اول ادبیات حرف زدنتونا درست کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
24 میلیون زود باور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
24 میلیونی رای دادن به اسم ازادی اینم سهم شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
24 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
24 میلیونی که ا عای روشنفکری داشتن هم مقصر وضع موجودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
ببست و چهار میلیون ساده لوح خوش باور ترسو از دیواری که هرگز کشیده نخواهد شد از دلار پنج هزار تومانی که سی هزار تومان شد از جنگی که هیچوقت نخواهد شد.
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
24 میلیون پر طمع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
میخواد دور بعد برا ریاست جمهوری شرکت کنه
Iran (Islamic Republic of)
تهمینه
۲۰:۳۹ ۱۰ تير ۱۴۰۰
والا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
بیست سال دیگر
روحانی: در سالهای ریاست جمهوری من پایه هایی بنا شد که تمام پیشرفت های این بیست ساله به خاطر کارهای من است و هنوز کالاهای اساسی که ما در ان سالها برای دولت سیزدهم گذاشتیم مقداری هست و هنوز برکت کرده و اگر جنگ اقتصادی امریکا نبود من هنوز رئیس جمهور بودم و...

اقای روحانی از خواب بیدار شو یکم بیا تو اجتماع خبرهای درست بهت برسه انقدر نیامدی بیرون که حالت خوب نیست یک دوری تو شهر بزن حال و هوات عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
نمیتونه از زیر کولر بلند شه بیاد بیرون.هوا گرمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
شما می خواهید با این حرفاتون بگید گرونی اصلا تقصیر شما نبود؟ مگه با بچه طرف هستید .
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
گرونی تقصیر خریداره
Iran (Islamic Republic of)
ر د
۱۱:۳۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اگر خالم از بانوان نبود حتمآ داییم میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۹ تير ۱۴۰۰
حاجي تو فقط مدل ريشتو عباتو تنظيم كن بيخيال فقط برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
برو دیگه. فقط برو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
اینقدر شما جناح های مختلف باهم جنگ دارین و سرمردم خالی می کنین اون اسراییلشم با ما نداره...
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۱۱:۲۱ ۰۹ تير ۱۴۰۰
سلام اگر پدرم زنده بود الان من یتیم نبودم ریاست کاردانی میخواهد نه حرف زدن الکی ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تهمینه
۲۰:۴۱ ۱۰ تير ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
دولت حرف و... و... و ... بسه دیگه!
فقط و فقط برو
اما بدون ،
تک تک ملت ، به تبعیت از صحبتهای امام (ره) : " (در مسئله نا اهلان و نامحرمان) "

* تا همیشه رصد تون می کنیم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۹ تير ۱۴۰۰
کی میشه سایت ها رو باز کنیم و عکس تو رو نبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۹ تير ۱۴۰۰
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۴ ۰۹ تير ۱۴۰۰
ایشالا اول اوین بعد ...
آخرین اخبار