مدیرکل ICT گیلان با اشاره به خسارات مراکز تولید رمز ارز‌های غیرمجاز به صنعت برق استان گفت: مجوزی برای تولید ارز دیجیتال در گیلان صادر نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بر لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی استانی برای جلوگیری از خسارات وارده از سوی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز‌ها به صنعت برق گیلان تأکید کرد.

او با اشاره به خسارات قابل توجه مراکز تولید رمز ارز‌های غیرمجاز به صنعت برق گیلان افزود: نوسانات شدید برق، قطعی مکرر و ایجاد مشکل در بخش‌های تولیدی و خانگی از دیگر مواردی است که استفاده کنندگان غیرمجاز تولید رمز ارز‌ها برای استان به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل ICT استان گیلان ضمن تأکید بر این که هیچ گونه مجوزی برای تولید ارز دیجیتال در گیلان صادر نشده است، به راهکار‌های شناسایی ماینر‌های غیر مجاز از طریق بستر‌های ارتباطی اشاره کرد و همکاری تمامی دستگاه‌های زیر مجموعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به منظور شناسایی مزارع استخراج غیرمجاز رمزارز‌ها از طریق پایش کاربرانی که مصرف اینترنت غیر متعارف دارند، خواستار شد.

او ابراز امیدواری و تصریح کرد: با همکاری نهاد‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مشارکت مردم، امکان شناسایی سریعتر و گسترده‌تر استخراج کنندگان غیرقانونی رمز ارز در گیلان و زمینه برای تأمین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان، فراهم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.