صابری گفت: فراخوان اعطای جایزه تحصیلی ویژه دانشجویان منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌حسین صابری رئیس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: بنیاد نخبگان سالانه فراخوان اعطای جایزه تحصیلی ویژه دانشجویان را پس از گذر دو نیمسال تحصیلی منتشر می‌کند که معیار آن معدل، فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، ثبت یک اختراع است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ تیرماه با مراجعه به سامانه sina.bmn.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او بیان داشت: برای شرکت در این فراخوان هیچ محدودیتی وجود ندارد. داوری و انتخاب دانشجویان برتر، بر اساس مدارک تحصیلی و با بررسی فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی صورت می‌گیرد و پس از بررسی‌های بنیاد‌های نخبگان هر استان دانشجویانی که امتیاز بالا کسب کنند برگزیده جایزه تحصیلی می‌شوند.

صابری افزود: این جایزه شامل پرداخت مقرری ماهانه، برگزاری کارگاه‌ها، برنامه‌ها تربیتی، فرهنگی و بازدید از مراکز صنعتی است که در طول سال به صورت رایگان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان تصریح کرد: هدف اصلی توانمندسازی دانشجویان برای پیدا کردن قابلیت‌های بیشتر و کشف استعدادهای‌شان است. دانشجویانی که در هر دوره انتخاب می‌شوند، برای سال بعد نیز دوباره می‌توانند در فراخوان شرکت کنند و محدودیتی برای شرکت مجدد وجود ندارد. همچنین این جایزه به عنوان سوابق برای دانشجویان در نظر گرفته می‌شود که امتیاز مثبتی در استخدام و ورود به بازار کار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.