شایعات زیادی درباره Pixel ۵ a گوگل مطرح شده و باید دید در آینده چگونه رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ در ماه آپریل، گوگل گفت که گوشی هوشمند Pixel ۵a همان بازه زمانی اعلامیه Pixel ۴a را دنبال خواهد کرد. این در پاسخ به شایعاتی بود که می‌گفت عرضه این گوشی به دلیل کمبود تراشه جهانی لغو شده است.

البته هنوز هم ظاهراً در پشت این شایعات واقعیتی وجود دارد، زیرا گوگل گفته است که پیکسل ۵a فقط در ایالات متحده و ژاپن در دسترس خواهد بود.

پیکسل ۵a در ماه آگوست منتشر می‌شود؟

شایعات می‌گویند هیچ مدرکی مبنی بر ورود این گوشی به چرخه تولید وجود ندارد. این گوشی شبیه دستگاهی نیست که کمی بیشتر از یک ماه با راه اندازی فاصله دارد. این باعث تعجب می‌شود که آیا گوگل به برنامه خود برای معرفی تلفن در ماه آگوست پایبند است یا خیر. از این گذشته، گزارش می‌شود که کمبود قطعات نیمه هادی، سامسونگ را مجبور به لغو یک دستگاه و به تأخیر انداختن دستگاه دیگری کرده است. شیائومی و اپل نیز تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفته اند.

آخرین وضعیت انتشار Pixel ۵a و تاریخ آن

خوشبختانه به خاطر طرفداران گوگل پیکسل، این شرکت راه اندازی گوشی جدید خود را لغو نکرده است، زیرا مارک گورمن از بلومبرگ می‌گوید که گوشی هوشمند Pixel ۵a در ماه آگوست معرفی می‌شود. برای نمونه، Pixel ۴a در ۳ آگوست ۲۰۲۰ رونمایی شد و در ۲۰ آگوست در ایالات متحده، انگلستان، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، سنگاپور، اسپانیا، و تایوان منتشر شد.

شایعات حاکی از آن است که Pixel ۵a نسخه کمی به روز شده گوشی Pixel ۴a ۵G خواهد بود که مشخصات اصلی آن تقریباً یکسان است. البته این ممکن است ارتباطی با پرچمداران Pixel ۶ و Pixel ۶ Pro داشته باشد.

به نظر می‌رسد این تلفن‌ها مورد توجه گوگل هستند. نه تنها شایعه شده است که آن‌ها طراحی جدید و سیستم دوربین پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند، بلکه یک تراشه داخلی را نیز به نمایش می‌گذارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار