کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد وخاک، در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در برخی مناطق به خصوص در شرق استان و احتمال وقوع طوفان پدیده غالب است.

او افزود:شدت وزش باد در مناطق شرقی و جنوب شرقی بیشتر است.

سلاجقه با اعلام اینکه کاهش دید افقی و کیفیت هوا و افزایش غلظت گرد و غبار در این مناطق دور از انتظار نیست بیان کرد:مردم از رفت وآمد در فضای باز خودداری کنند و رانندگانی که قصد تردد از مناطق شرقی استان را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او با اشاره به این که امروز شاهد افزایش دما را در سطح استان هستیم، تصریح کرد:وزش باد تا اواخر هفته در سطح استان پدیده غالب جوی است.

سلاجقه افزود:در حالی که مردم عنبرآباد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، مردم لاله زار با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین روز را سپری کردند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار