سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: شناسایی و جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب با هدف تحقق عدالت اجتماعی در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طریقی سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره)  با اشاره به شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز آب و برخورد با متخلفان، گفت: گروه‌های شناسایی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز از ابتدای امسال در این اداره فعال‌تر شده است.

او با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه، ۸۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در بندر امام (ره) شناسایی و جمع آوری شد، افزود: وجود انشعاب‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری اداره آبفا را افزایش داده و در کنار خسارت‌های مالی، با هدر رفت حجم زیادی از آب شرب؛ ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌نماید.

طریقی بیان داشت: کسانی که به صورت غیر مجاز اقدام به برداشت آب از شبکه می‌نمایند، علاوه بر پرداخت نکردن هزینه دریافتی و افزایش سهم آب بدون درآمد، با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را با اتصال غیر استاندارد در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهند.

سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: بیشتر انشعاب‌های غیرمجاز مربوط به مناطق حاشیه نشین بوده، که نبود زیرساخت‌های مناسب شهری، نصب مستقیم پمپ بر روی انشعاب، شبکه معیوب و غیر استاندارد، هدر رفت بسیار زیاد آب و نیز نبود مخزن از مشکلات آب‌رسانی به این شهر است که با برخورد جدی با انشعاب‌های غیرمجاز، بخشی از مشکل کم‌آبی و نوسانات کمی و کیفی آب شهر مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.