قرارگاه حاج قاسم سلیمانی به بهانه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی که از ششم تیرماه آغاز می شود و تا پایان دوازدهم این ماه ادامه دارد، بیانیه‌ای منتشر کرد.

متأسفانه حقوق بشر پوشالی به ابزاری برای فشار آمریکا بر کشورهای مستقل تبدیل شده است، اما با بررسی تاریخ می‌توان دریافت که خود این کشور از بزرگ ترین ناقضان حقوق بشر در دنیا به حساب می‌آید.

سرتاسر تاریخ انقلاب اسلامی پر از اقدامات نقض کننده آمریکا در حوزه حقوق ملت ایران است، کشتار و ترور مردم و مسئولان در تیر ماه سال های ۶۰ تا ۶۷، چهره پلید و استکباری آمریکا را به طور کامل به مردم ما شناساند.

بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت، به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بخشی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است.

شهادت سردار سلیمانی اوج ذلت و حماقت دیپلماسی دروغین آمریکایی بود و به همگان نشان داد جنتلمن های روز همان قاتلان شب هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.