یورو ۲۰۲۰؛

"دوبیک" زننده دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ جام ملت‌های اروپا

گل مهاجم تیم ملی فوتبال اوکراین مقابل سوئد دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ جام ملت‌های اروپا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) تیم‌های ملی سوئد و اوکراین از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه  سه شنبه در ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو اسکاتلند به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود اوکراین به پایان رسید.

دو تیم در طول ۹۰ دقیقه وقت معمول با گل‌های اولکساندر زینچنکو و امیل فورسبرگ به تساوی یک –یک رسیدند و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه اول گلی به ثمر نرسید و در حالی که تصور می‌شد بازی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد، آرتم دوبیک در لحظات پایانی بازی گل دوم و پیروزی بخش اوکراین را به ثمر رساند.

گل دوبیک که روی ارسال خیره کننده زینچنکو در دقیقه ۱۲۱ به ثمر رسید یکی از  گل‌های دیرهنگام تاریخ مسابقات جام ملت‌های اروپا بود.

این گل که دقیقا در دقیقه ۱۲۰:۳۷ به ثمر رسید، پس از گل دقیقه ۱۲۱:۱ سمیح شنتورک مهاجم تیم ملی ترکیه به کرواسی در سال ۲۰۰۸، دومین گل دیرهنگام تاریخ یورو شد.

با این حال، گل سه شنبه شب دوبیک دیرترین گل پیروزی بخش در تاریخ یورو بود و به این ترتیب از گل میشل پلاتینی ستاره اسبق فرانسه مقابل پرتغال در سال ۱۹۸۴ که در دقیقه ۱۱۸:۵۳ رقم خورد، پیشی گرفت.

اوکراین با پیروزی برابر سوئد، در مرحله یک چهارم نهایی، به مصاف انگلیس می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار