سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین پس از پیروزی برابر سوئد در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، طرح و برنامه تیمش را عامل این پیروزی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) تیم‌های ملی سوئد و اوکراین از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه شنبه در ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو اسکاتلند به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود اوکراین به پایان رسید.

آندری شوچنکو، سرمربی ۴۴ ساله اوکراین پس از این بازی گفت: "ما از همان دقایق ابتدایی می‌دانستیم تیم ما چگونه باید بازی کند. می‌دانستیم چه کسی می‌تواند ما را در طول بازی تقویت کند. برنامه‌ای که ما تهیه کردیم به خوبی جواب داد. "

شوچنکو افزود: "هر دو تیم بسیار خوب بازی کردند. مسابقه جذابی بود. هیچ یک از دو تیم نمی‌خواستند که ببازند بنابراین ما در پایان برنده این بازی دراماتیک شدیم. با این عملکرد و تعهد، تیم ما لیاقت دارد که کل کشور به آن عشق بورزند. "

سرمربی جوان اوکراین ادامه داد: " ما از هافبک هایمان خواستیم که بیشتر تلاش کنند و پست یارمولنکو را تغییر دادیم. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم البته هر از گاهی اینطور نبود، اما تیم نقشه ما را به طور کامل اجرا کرد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار