عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن و ساخت واحد‌های مسکونی در شهرستان ازنا با حضور جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: کلنگ زنی فاز اول طرح اقدام ملی مسکن شهر ازنا در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۹۶ مترمربع و برای ساخت ۳۳ واحد انجام شد.

مسعود رضایی افزود: همچنین به طور همزمان آغاز ۱۶ واحد مسکن حوزه شهری ازنا در زمینی سه هزار و ۳۹۹ مترمربع زمین آغاز شده است.

او تصریح کرد: بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی، به عنوان تسهیل‌گر برای شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر به وزارت راه و شهرسازی کمک می‌کند که تاکنون ثبت نام ۶۹۰ لرستانی در این شهر‌ها نهایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر لرستان برای دریافت مسکن ملی داوطلب شده اند تصریح کرد: باید ثبت نام افراد نهایی و ودیعه اولیه توسط آن‌ها واریز شود تا کار ساخت و ساز صورت گیرد.

در مراحل قبلی طرح اقدام مسکن ملی ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفردر لرستان ثبت نام کرده بودند که بعد از پالایش حدود هشت هزار و ۳۰۰ نفر آنان واجد شرایط بود.

تاکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر در استان واریز ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه طرح مسکن ملی را انجام داده اند، کار ساخت و ساز واحد‌ها در خرم آباد و بروجرد شروع شده و برای مابقی شهرستان‌های استان در مرحله طراحی و جانمایی است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.