معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران درباره وقوع حادثه اسیدپاشی در منطقه یوسف‌آباد قوام شهرستان ملارد توضیحاتی داد.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حادثه اسیدپاشی در محدوده یوسف‌آباد قوام شهرستان ملارد اظهار کرد: بعد از ظهر امروز در محدوده منطقه یوسف‌آباد قوام شهرستان ملارد، یک مورد حادثه اسیدپاشی رخ داد.

وی افزود: در این موضوع، یک موتورسوار مقداری اسید را بر روی دستان خانمی ریخته و سپس متواری می‌شود که خوشبختانه اسید با صورت این خانم اصابتی نداشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انتقال حادثه‌دیده به مراکز درمانی بیان کرد: طی بررسی‌ها و با توجه به اعلام قبلی خانم حادثه‌دیده، مبنی بر اختلاف و تهدید از سوی خانمی دیگر طی روزهای گذشته، آن‌خانم در حال حاضر برای اخذ اظهارات دراختیار پلیس است.

سرهنگ سرپناه اظهار کرد: پرونده به منظور روشن‌شدن ابعاد دیگر و ارتباط خاطی با خانم تهدید‌کننده در دست بررسی است و فرد خاطی نیز به زودی دستگیر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسیدپاشی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار