مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تولید بیش از ۸۰۰ عنوان محتوای آموزشی و درسنامه برای دانش‌آموزان با نیاز‌های خاص در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در دوران شیوع کرونا، ۳۳۱ عنوان محتوای آموزشی تصویری و بیش از ۵۰۰ عنوان درسنامه توسط آموزش و پرورش استثنائی استان تولید شد و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در دوران تعطیلی مدارس بر اثر این بیماری صورت گرفت.

او افزود: با وجود سختی‌های فراوان، معلمان مدارس استثنائی با عشق، علاقه و جهادگرانه دست به تولید محتوا‌های تصویری و کتبی زدند و در این مدت ۳۳۱ محتوای آموزشی تصویری ویژه دانش‌آموزان استثنایی از سوی فرهنگیان استان تهیه و تدوین شد که تمامی این محتوا‌های آموزشی مورد پذیرش وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و روی شبکه شاد جهت استفاده دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور بارگذاری شد.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ عنوان درسنامه نیز توسط معلمان آموزش‌و‌پرورش استثنایی در این دوران تهیه و تدوین و توسط مدیران مدارس توزیع شد.

او ادامه داد: تعداد ۵۱ فضای آموزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در استان وجود دارد همچنین در دوران شیوع کرونا در مواردی معلمان آموزش و پرورش استثنایی در مدارس مستقر بودند و دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه در صورت تمایل و رضایت والدین می‌توانستند به صورت حضوری برای دریافت خدمات آموزشی، پرورشی، توانبخشی، ورزشی و مشاوره‌ای به مدارس مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار