مدیر شعب پست بانک چهارمحال و بختیاری گفت: با صدور مجوز بانک مرکزی، ۱۰۹ باجه پست‌ بانک در استان ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی‌رضا شجاعی مدیر شعب پست بانک چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پست بانک یک نهاد مالی، اما با ماهیت حمایتی و اجتماعی است تا در مناطق محروم خدمات مالی ارائه و از مهاجرت روستاییان جلوگیری کند.

او افزود: پست بانک استان دارای پنج شعبه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و اردل است و ۱۰۹ باجه تحت نظر این شعب ایجاد شده است که ۱۱۰ نفر نیروی شاغل دارند.


بیشتر بخوانید


شجاعی اضافه کرد: تاکنون ۱۶۰ درصد هدف‌گذاری مشخص شده برای این بانک در استان محقق شده، همچنین ۶۰ درصد هدف‌گذاری مربوط به سال ۱۴۰۰ نیز انجام شده است.

او گفت: نرخ مصارف به منابع در چهارمحال و بختیاری حدود ۸۷ درصد است در حالی که نرخ اعلام شده از سوی پست بانک برای این استان ۷۵ درصد بود، اما به دلیل استقبال مردم به ویژه در روستا‌ها برای کارآفرینی و اشتغال این نرخ افزایش یافته است.

شجاعی تصریح کرد: پست بانک چهارمحال و بختیاری در بحث تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی ازجمله بانک‌های عامل بود، سهم این بانک ۷۰ میلیارد تومان تعیین شد که تاکنون ۵۶ میلیارد تومان آن به متقضایان پرداخت شده است.

او ادامه داد: از ۱۰۹ باجه موجود برای ۹۹ باجه تاییده نهایی اخذ شده که امید است تا پایان شهریورماه تاییده نهایی صادر شود، برای ۶۳ باجه نیز بانک مرکزی مجوز رسمی صادر کرده است و حدود ۱۰ باجه دیگر تازه تاسیس و نوبنیان هستند و فرایند اخد تاییده و مجوز برای آن‌ها پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار