۱۳۲ مازندرانی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مبتلا به کرونا شدند و ۳ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۱۳۲ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۴ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داند.

مرگ ۲ بیمار مبتلا به کرونا در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری ۱۰۲ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از ترخیص ۶۵ بیمار با بهبودی نسبی در همین مدت خبر داد.

او افزود: ۳۷۷ بیمار مبتلا به کروناویروس هم اکنون در مراکز درمانی این دانشگاه بستری بوده که از این تعداد ۶۵ نفر با وضعیت حاد تنفسی با کمک دستگاه‌های تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه به زندگی خود ادامه می‌دهند.

دکتر موسوی گفت: ۲ هم استانی شبانه روز گذشته بر ابتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های مازندران جان خود را از دست دادند.

مرگ یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به شناسایی و بستری ۳۰ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹ در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اشاره کرد و گفت: در همین مدت ۱۸ بیمار با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) به منزل رفتند.

او شمار بیماران بستری در مراکز تحت پوشش این داشگاه را ۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۳ بییمار بدحال با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

دکتر جلالی گفت: یک همشری بابلی، ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل جان باخت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار