حاجی میرزایی گفت: تضمین تحقق بسیاری از اهداف، نیازمند گسترش مشارکت‌ها، پیوندها، همدلی‌ها و همکاری‌ها با آموزش‌وپرورش است.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌ و پرورش در سی و سومین نشست شورای سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی اظهار کرد: مداخلات بهنگام، یکی از اقدامات طلایی است که در دستور کار سازمان آموزش‌ و پرورش قرار دارد.

او در خصوص موضوع مشارکت تصریح کرد: آموزش‌ و پرورش هرچه بیشتر بتواند توسعه مشارکت‌ها را داشته باشد و پیوند‌های شبکه‌ای را برقرار کند در تحقق اهدافش موفق‌تر خواهد بود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: اهداف در یک بستر اجتماعی انجام می‌شود و تضمین تحقق بسیاری از اهداف نیازمند گسترش مشارکت‌ها، پیوندها، همدلی‌ها و همکاری‌ها با آموزش‌ و پرورش است، بنابراین توسعه مشارکت امری ضروری و مؤثر است.

وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به پیشنهاد مطرح‌شده در خصوص ارتقای بخش «کودکان بیش‌فعال» به یک گروه جدید تحت پوشش سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی، تصریح کرد: دستیابی به این هدف، مستلزم ارتقای بخش زیرگروه، به گروه مستقل نیست، بنابراین بهتر است با عنوان زیرمجموعه این موضوع، انجام شود و در صورت مثبت بودن نتیجه، این بخش به گروه، ارتقا یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۸ تير ۱۴۰۰
شما اول حق الزحمه امتحانات نهایی سال 1399را پرداخت کن بعد حرف از مشارکت و همدلی بزن
آخرین اخبار