سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ گفت: ۱۰ هزار متر اراضی ملی در شهرستان چهارباغ رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اکرم عزیزی، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ گفت: با حضور نیرو‌های کلانتری کهریزک ۱۰ هزار متراز اراضی ملی واقع در پلاک ۱۷۷ اصلی موسوم به روستای رمنده از توابع شهرستان چهار باغ رفع تصرف شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چهارباغ افزود: طی پایش میدانی توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متصرفین اقدام به دیوارکشی درمساحت ۱هکتار از اراضی ملی روستای رمنده از توابع شهرستان چهار باغ کرده بودند.

عزیزی ارزش ریالی اراضی مذکور را بیش از بیست میلیارد تومان دانست و گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چهارباغ به طور شبانه روزی اجرای عملیات گشت و حفاظت از اراضی ملی شهرستان را در دستور کار خود قرار داده و با همکاری و تعامل با مقامات قضایی و انتظامی، شورا‌ها و دهیاران شهرستان، اجازه نخواهد داد که سودجویان و متجاوزین به این اراضی اقدام به تخلف و تصرف  کنند.

او افزود: دوستداران و همیاران طبیعت در صورت مشاهده هر گونه فعالیت که منجر به تخریب منابع طبیعی روستا‌ها می‌شود می‌توانند با شماره تماس رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع تماس گرفته تا مامورین یگان حفاظت در اسرع وقت با متصرفین برخورد کنند.

انتهای پیام/ر .ن

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.