رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در حال حاضر پوشش تزریق نوبت دوم واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری ۶۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: محموله جدید واکسن کرونا بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ دوز وارد چهارمحال و بختیاری شده است.

او افزود: از هم اکنون توزیع واکسن کرونا در استان آغاز شده است و افراد بالای ۷۰ سال که نوبت دوم واکسن سینوفارم را دریافت نکردند می‌توانند به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: در حال حاضر پوشش تزریق نوبت دوم واکسن در استان ۶۰ درصد است و ۴۰ درصد باقی مانده طی چهار روز آینده تکمیل خواهد شد.

او ادامه داد: گروه‌های سنی ۷۰ سال به بالا می‌توانند برای دریافت واکسن نوبت دوم به پایگاه های واکسیناسیون استان مراجعه کنند و اگر افرادی در این گروه سنی تاکنون واکسن خود را دریافت نکردند می‌توانند به پایگاه‌ها مراجعه کنند.

شیرانی گفت: طی ۲ هفته آینده شاهد ورود سری جدید واکسن‌های ایرانی خواهیم بود و از مردادماه امسال در کشور ماهانه ۵.۱ میلیون دوز واکسن به مردم تزریق خواهد شد.

او افزود: معلمان، افرادی که در مراکز تجمعی فعالیت می‌کنند و دیگر مشاغل پرخطر از جمله گروه‌هایی هستند که زمان واکسیناسیون آن‌ها اعلام خواهد شد.

شیرانی اضافه کرد: بر اساس آخرین نتایج رنگ بندی استان، ۴ شهرستان شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند، اما وضعیت ابتلا به کرونا در استان شکننده است و مردم باید به صورت ویژه عمل به شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار