اخیرا گوشی + vivo X۶۰ t Pro به خانواده گوشی‌های هوشمند سری X ۶۰ ویوو اضافه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های سری X۶۰ ویوو مانند درختی است که شاخه‌های جدیدی را به صورت مداوم رشد می‌دهد، آخرین مورد اضافه شده به این خانواده گوشی + vivo X۶۰t Pro است که نمونه‌ای از +X۶۰ Pro  است که با کمی تغییرات همراه شده است.

گوشی +X۶۰ Pro اصلی دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است که در این گوشی هوشمند با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جایگزین شده است. اطلاعات تأیید نشده نشان می‌دهد که سنسور جدید Sony IMX۶۶۳ است، یک سنسور ۱ / ۲.۹۳ با ۱.۲۲ میکرومتر پیکسل. دیافراگم نیز به f / ۱.۹۸ تغییر کرد.

قیمت گوشی +vivo X۶۰t Pro

این گوشی هوشمند شرکت ویوو ۵۸۵ یورو به غیر از درصدی تخفیف، قیمت گذاری شده است. البته توجه داشته باشید که در فروشگاه‌های مختلف، تخفیف‌های مختلفی هم وجود دارد، بنابراین می‌توانید مدل "t" را با قیمت پایین یا بالاتر هم پیدا کنید.

استقبال خانواده سری X۶۰ از گوشی +vivo X۶۰t Pro

همه موارد در قسمت دوربین همانند مشخصات مدل اصلی این سری است. به هر حال، اگر دوربین پرتره کنار گذاشته شود، vivo X۶۰t +Pro مشابه مدل +Pro است. البته این مدل در حال حاضر فقط در چین عرضه می‌شود و با همان رنگ نارنجی و آبی عرضه می‌شود.

دو ماه قبل هم گوشی vivo V۲۱ ۵G در هند عرضه شد. این تلفن هوشمند دارای دو انتخاب در قسمت حافظه است که به ترتیب ۸ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است، که با قیمت ۳۳۵ یورو (حدود ۴۰۵ دلار) و ۳۷۰ یورو (حدود ۴۴۵ دلار) عرضه می‌شود. اگر می خواهید این گوشی را بگیرید می‌توانید از تاریخ ۶ مه، از طریق وب سایت ویوو هند و سایر فروشگاه‌ ها اقدام کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار