معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: امروز پست مانند گذشته نیست که بسته‌های کوچک و قبوض آب و برق را توزیع کند، بلکه امروز پست سکوی تجارت الکترونیک قرار دارد و باید الزامات توسعه آن فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رمضانعلی سبحانی‌فر عصر دوشنبه ۷ تیرماه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی اداره کل پست فارس که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، بیان کرد: امروز به واسطه این سکوی تجارت الکترونیک به مکان‌های بیشتر نیازمندیم.

او با بیان اینکه امر توزیع و بسته بندی در سال‌های گذشته در یک فضای کوچک، انجام می‌شد و امروز در کلانشهری مانند تهران به ١٥ هزار متر افزایش یافته است، افزود: در مراکز استان‌ها نیز باید مراکز دیگری راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران همچنین با اشاره به توسعه ناوگان درون و برون شهری شرکت پست، خاطرنشان کرد: هم‌اینک ١٠٠ درصد ظرفیت ناوگان شهری با خریداری ٤٠٠ دستگاه وانت و ۳۰ درصدی ناوگان برون شهری افزایش یافته است.

سبحانی‌فر همچنین از افزایش ظرفیت تجریه و هدایت آن به سمت هوشمندسازی اشاره و اعلام کرد که هفت مرکز تجریه هوشمند در کشور در دستور کار داریم که امروز سومین آن در فارس راه‌اندازی می‌شود.

او ادامه داد: امروز ٧ هزار باکس خریداری و در شبکه توریع قرار گرفته و بسته‌ها و امانات مردم سالم به مقصد می‌رسد.

معاون وزیر ارتباطات خواستار حمایت استانداران و دیگر مسئولان کشوری در بحث برون سپاری خدمات از طریق دفاتر پستی در راستای کاهش فساد و رانت اداری و تسریع در امر خدمات رسانی شد.

سبحانی‌فر با بیان اینکه امروز اخطاریه و ابلاغ‌ها و ... توسط پست امروز رهسپار می‌شود، گفت: با هماهنگی وزارت صمت نیز موضوع مدیریت راهبردی رهسپاری اقلام در کشور در دستور کار قرار گرفته است.

او تصریح کرد که امروز رویکرد و تحول در پست نه تنها در مجموعه که در بیرون از آن هم اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار