رزم حسینی گفت: وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی امروز به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلی‌سازی‌ها افزایش یافته است.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در مراسم امضا تفاهم نامه بین خودروسازان و امور ایثارگران بیان کرد: در هر نظام و کشوری حکومت برای تجلیل از فداکاران و سربازان وطن بر اساس قانون، خدمات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. بیش از ۱۰ سال است که بنا شده تا طی توافقی  برای کمک به جانبازان کشور، از محل افزایش تولید خودروسازان، امکان تامین خودرو برای این قشر فراهم شود.

او گفت: با تلاش خودروسازان و قطعه‌سازان، وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی‌ امروز به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلی‌سازی‌ها افزایش یافته است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به تلاش خودروسازان برای افزایش کیفی تولیدات، تصریح‌کرد: امسال افزایش تولید نسبت به سال گذشته محقق خواهد شد و خودروسازان، تنوع در تولید و ارائه محصولات جدید را در برنامه دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۰
اگر وابستگی حتی به صفر هم برسد این دوخودرو ساز بازهم ملت را میدوشن تا به املاک خود اضافه کنند و جیب های خود را پر کنند هر چند این ها قصد خودکفایی در صنعت خودرو را ندارن که اگر داشتن خیلی وقت پیش باید انجام میشه با پول پراید در همین کشورهای بغل خودمان خودرویی به مراتب بهتر از ال 90میشود خرید اما ؟
آخرین اخبار