حبیب زاده گفت:آزمون سراسری امسال با رقابت بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در قم برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس حبیب زاده، نماینده سازمان سنجش در قم اظهار کرد:آزمون سراسری سال ۱۴۰۰، نهم تا دوازدهم تیر ماه در بیش از ۵۵ حوزه امتحانی و با رقابت بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در قم برگزار می‌شود.

او گفت: در اولین روز از برگزاری این آزمون (چهارشنبه ۹ تیر) ۱ هزار و ۴۵۶ داوطلب رشته هنر در حوزه امتحانی دانشگاه قم با هم به رقابت می‌پردازند.

حبیب زاده افزود: روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه دهم تا دوازدهم تیر نیز به ترتیب ۷ هزار و ۳۱۶ داوطلب ریاضی، بیش از ۲ هزار داوطلب علوم انسانی، بیش از ۸ هزار داوطلب علوم تجربی و ۲ هزار و ۲۲۵ داوطلب رشته زبان‌های خارجه در دانشگاه مفید، دانشگاه قم، دانشگاه آزاد اسلامی و ۵۴ حوزه امتحانی در مدارس با هم به رقابت می‌پردازند.

نماینده سازمان سنجش در قم ادامه داد: به خانواده‌های داوطلبان این اطمینان را می دهیم که تمام موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی سنجش رعایت شود تا  کوچکترین نگرانی برای برگزاری آزمون در شرایط کرونایی نداشته باشند.

حبیب زاده تصریح کرد: آزمون سراسری برای حدود ۲۰ نفر از داوطلبانی که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده نیز در مراکز درمانی برگزار می‌شود تا  از آزمون عقب نمانند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار