با اجرای طرح "یا ضامن آهو" در خراسان رضوی، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گاهی یک اشتباه، گاهی کلاهبرداری مفسدان و گاهی کرونا زندگی را سخت می‌کند و زندان می‌شود عاقبت یک جرم غیرعمد، اما یک توکل کار خودش را کرد خورشید هشتم به زندگی آنان هم تابید.

در همین دهه کرامت در "طرح یا ضامن آهو" به کمک خادمان امام مهربانی علی ابن موسی الرضا (ع)، نیکوکاران، اصحاب رسانه و ستاد دیه استان، آستین ها را بالا زدند تا اسیری را از بندی نجات دهند.

مهدی پسر ۱۴ ساله‌ای است که از سختی‌ها و مشکلاتشان در نبود پدر می‌گوید: در زمانیکه پدر نبود خیلی به ما سخت گذشت و من مدام با مادرم بحث و دعوا داشتم، این روزهای سخت دستاورد زندانی بودن پدر بود.


بیشتر بخوانید


   و بدنبال همین با پدر مهدی که بعلت بدهی مالی به زندان افتاده و با کمک خادمان حریم رضوی و نیکوکاران تازه از زندان آزاد شده صحبت کردم او نیز می‌گوید: احساس می‌کنم تازه از مادر متولد شده‌ام و دیگر هیچ وقت خطایی نمی‌کنم که این مشکل ایجاد شود، ضمن اینکه الان تمام دغدغه من این شده که با جمع آوری کمک‌های مردمی، زندانیانی که برای مبالغ خیلی کم در زندان هستند به آن‌ها کمک کنم، چون خودم به درک این سختی دوران داخل زندان پی برده‌ام و امیدوارم هیچ فردی بخاطر مشکلات مالی درون زندان نباشد.

در همین رابطه جواد غفاریان طوسی رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: با کمک خادمان حرم رضوی و جمعی از نیکوکاران واصحاب رسانه ۹۵ میلیارد تومان پرونده بدهی زندانیان در زندان‌های استان جمع شده، و آزادی ۷۳۸ نفر زندانی زمینه آزادیشان فراهم شده است.

در سرزمین آن امامی که بند از پای آهوی گرفتار می‌گشاید، نیکوکارانی هستند که بند از پای گرفتاران باز می‌کنند، زیرا  اینجا مشهد سرزمین امام رئوف است.

انتهای پیام/ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.