مودت گفت: خوزستان از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استان برتر در تأمین تبلت‌های دانش‌آموزی در زیست‌بوم کرونایی و فضای مجازی انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: استان در سطح کشور رتبه اول تعهد و توزیع تبلت دانش‌آموزی را به خود اختصاص داد.

او افزود: تاکنون ۱۰ هزار و ۴۰۰ تبلت بین دانش‌آموزان خوزستان توزیع کردیم که با حمایت استانداری، شرکت‌های پتروشیمی، سازمان استثنایی، خیرین، وزارت ارتباطات، سازمان ملی آمار ایران، فرهنگیان، اولیا و مدیران صورت گرفته است.

مودت بیان داشت: خوزستان از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان استان برتر در تأمین تبلت‌های دانش‌آموزی در زیست‌بوم کرونایی و فضای مجازی انتخاب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: این تعهدات شامل ۵ هزار تبلت از سوی منطقه آزاد اروند، 2 هزار و ۵۰۰ تبلت از سوی شرکت نفت و ۲۰ هزار تبلت نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و استانداری هستند که در حال تامین‌اند.

او در پایان گفت: امیدواریم با تحقق تعهدات بتوانیم نسبت به تأمین مایحتاج دانش‌آموزان برای آموزش مجازی اقدام مؤثری انجام داده باشیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.