سرمربی تیم فوتبال رایکای بابل در خصوص آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکای بابل در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیمش در مسابقات لیگ آزادگان گفت: مدت زمان کمی است که در رایکا حضور دارم. تیم شرایط مطلوب و ایده آلی دارد و می‌تواند بهتر هم شود. برای اینکه شناخت بیشتری از تیم پیدا کنم، نیاز به زمان زیادی دارم. وظیفه دارم رایکا را به جایگاه اصلیش برسانم و تمام توانم را برای این کار انجام می‌دهم. باید کار‌های زیادی برای رایکای بابل انجام دهم و یکی از این کارها، انسجام درون تیمی است. می‌خواهم به بازیکنانم یاد بدهم که باید در هر مسابقه، به بردن فکر کنیم و نمی‌خواهم ذهنیت بازیکنانم منفی باشد.

او در خصوص شرایط مدیریتی این باشگاه تصریح کرد: تا اینجای کار، مدیریت باشگاه رایکای بابل عملکرد بدی نداشته و امکانات مناسبی در اختیارمان است. مشکلاتی از گذشته گریبان گیر این تیم بوده و ان شا الله مدیران باشگاه بتوانند آن‌ها را حل کنند. در مجموع بعد از روی کار آمدن من به عنوان سرمربی رایکا، مدیران این تیم عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند.

قربانی در مورد شرایط فعلی باشگاه استقلال گفت: استقلال بعد از روی کار آمدن فرهاد مجیدی، توانسته نتایج خوبی بگیرد. مشکلات مدیریتی باعث شده است که بازیکنان استقلال در دقایقی از بازی‌های خود، تمرکز نداشته باشند، اما این موضوع هم قابل حل است. رابطه خوب بازیکنان با مجیدی، باعث شده است که تیم متحد‌تر باشد و برای برد در هر مسابقه آماده شود. امیدوارم استقلال بتواند در جام حذفی و مسابقات آسیایی، نتایج مطلوبی بگیرد. این تیم می‌تواند یک جام به هواداران استقلال هدیه دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار