لزوم همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای ارتقای فرهنگ رضوی

رئیس شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان گفت: همکاری دستگاه‌های فرهنگی زمینه ساز ارتقای فرهنگ رضوی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلیل رضازاده، رئیس شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در جلسه شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان با اشاره به اینکه همسو حرکت کردن دستگاه‌های فرهنگی ضروری است گفت: انسجام و حرکت یکپارچه دستگاه‌ها و سازمان فرهنگی در استان نقش مهمی در تبیین گفتمان انقلاب و ارتقای فرهنگ رضوی دارد.

او افزود: تشکل‌های مختلف مردمی خدمت رسان همسو با سیاست‌های آستان قدس رضوی می توانند با همکاری کانون‌های خدمت رضوی با هدف ارتقای فرهنگ رضوی در جامعه در مسیر خدمت به محرومان و نیازمندان عمل کنند.

جلیل رضازاده با بیان اینکه خدمت به مردم مناطق کم برخوردارمهمترین هدف کانون‌های خدمت رضوی است، بیان کرد: خدمات فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ رضوی درجامعه باید به عنوان یک تکلیف به همت کانون‌های خدمت به نحو احسن به مردم ارائه شود.

او با تقدیر از کانون جوانان رضوی، به خاطرحضور کاروان زیر سایه خورشید در استان کرمان و پوشش اخبار و فعالیت‌های خادمیاران رضوی دردهه کرامت به همت کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) که ازطریق فضای مجازی در شرایط بیماری کرونا حال وهوای حرم مطهررضوی را به جامعه منتقل کرد اظهارداشت: کاروان خدام حرم مطهر رضوی ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور در اماکن مختلف دل‌های عاشقان را راهی زیارت از راه دور امام هشتم (ع) می کند و عطر و بوی حرم رضوی را در سراسر کشور انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار