هانیه لک گفت: بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان برای کسب سهمیه جهانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا یکدل هستند.

هانیه لک دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان  در گفت و گو با خبرنگار  توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات تیم ملی هندبال بانوان بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا را در شهریور ماه پیش رو داریم. ۶ تیم اول آسیا می‌توانند جهانی شوند. تیم ملی هندبال بانوان یکدل شده است تا بتواند سهمیه جهانی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا به دست بیاورد.

او در ادامه عنوان کرد: دومین اردوی تیم ملی هندبال بانوان به جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در حال برگزاری است. هندبالیست‌ها نسبت به دوره قبل شرایط بهتری دارند و روز به روز از نظر فنی بهتر می‌شوند. تیم باشگاهی اشتاد سازه مشهد به جهت حمایت از تیم ملی در کنار هندبال بانوان ایستاده است.

دروازه بان تیم ملی هندبال درباره حضور ۲ بازیکن روسی در اردو عنوان کرد:  ۲ بازیکن روسی به تیم ملی هندبال بانوان  اضافه شده اند که سطح آن‌ها بسیار بالا است. تیم ملی هندبال روسیه قهرمان المپیک است و قطعا حضور این ۲ بازیکن در  کنار ما می‌تواند موثر واقع شود.  

او در پایان گفت: لباس تیم ملی که امروز رونمایی شده است نسبت به قبل از نظر کیفی بسیار بهتر است و باید از فدراسیون هندبال تشکر ویژه‌ای کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار