بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران در خصوص شرایط تیم ملی و لباس جدید این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

مژگان قهرمانی، بازیکن تیم ملی هندبال در گفت‌ و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در رقابت های آسیایی اظهار کرد: دومین اردوی تیم ملی هندبال در تهران برگزار شد و بازیکنان ما با انگیزه خیلی بالایی در تمرینات حاضر شدند. این تمرینات انگیزه بازیکنان را بعد از ۴ سالی که به مسابقات اعزام نشدیم، چند برابر کرد تا با روحیه بالا در مسابقات جهانی شرکت کرده و عملکرد خوبی در آن رقابت‌ها داشته باشیم.

او در مورد تمرینات بازیکنان تیم ملی گفت: اکثر بازیکنان در سوپر لیگ ایران بازی می‌کنند و این بازیکنان هیچ وقت تمرینات خود را قطع نکردند و به تلاش خود ادامه دادند. در حال حاضر ما تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهیم و شرایط بدنی خوبی داریم.

او ادامه داد: این ۲ بازیکنان خیلی خوبی هستند و ما در این اردو از تجربیات این بازیکنان استفاده می‌کنیم و امیدوارم در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی را از تیم ملی هندبال بانوان شاهد باشیم.

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در خصوص لباس‌های جدید این تیم گفت: این لباس جدید خیلی سبک‌تر از لباس قبلی تیم است و دامنه حرکات ما را در بازی‌ها بیشتر می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار