مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال اعلام کرد که برنامه ویژه‌ای برای ادامه مسابقات لیگ آزادگان دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در گفت و گو با رادیو درباره برگزاری مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت: ۹ تیم نامزد صعود به لیگ برتر هستند و به همین دلیل تصمیم بر این شد که بازی‌های ۴ هفته پایانی همزمان برگزار شود تا انصاف رعایت شود. همه تیم‌ها هم از برگزاری همزمان مسابقات راضی هستند.

او افزود: نگاه اصلی مردم به لیگ برتر است، سازمان لیگ برای برگزاری بیش از ۶ هزار مسابقه در لیگ‌های مختلف تلاش می‌کند. پایان مسابقات لیگ یک را ۲۵ تیرماه اعلام کرده بودیم و الان هم با ۳ روز اختلاف به پایان می‌رسانیم. علی‌رغم تمام مشکلاتی که به خاطر کرونا وجود داشت، در همان زمانی که اعلام کرده بودیم مسابقات را به پایان خواهیم رساند. در خصوص نقاط ضعف‌مان باید بگویم که سازمان لیگ معتقد است که نبود زیرساخت‌ها در ورزشگاه‌ها یکی از معضلات مسابقات لیگ یک است. همین مشکلات بخشی از نیروی مسئولان برگزاری را می‌گیرد و این دغدغه‌های سخت‌افزاری و زیرساختاری باعث می‌شود که مسابقات با چالش روبه‌رو شود. جا دارد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که در هفته‌های پایانی از داوران باتجربه‌تر استفاده کردند.


بیشتر بخوانید


مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول خاطر نشان کرد: حدود ۲ ماه قبل کارگروه ویژه‌ای برای مسابقات به ریاست قنبر زاده، دبیر کل فدراسیون فوتبال تشکیل شد، ما سعی می‌کنیم هر ۱۰ روز یک بار یا هر ۲ هفته جلسه‌ای را برگزار کنیم. ناظران محسوس و نامحسوس ما مسابقات لیگ یک و همین‌طور پرونده‌هایی که در سیستم انضباطی تشکیل می‌شود و مسائلی که به کمیته اخلاق مربوط می‌شود را رصد می‌کنند. باید بگویم که کمیته انضباطی هم سعی کرده در کمترین زمان رای‌هایش را صادر کند.

او ادامه داد: متاسفانه تیم‌ها وقتی نتیجه می‌گیرند، خودشان نتیجه می‌گیرند و خودشان تلاش کرده‌اند، اما به محض اینکه نتیجه نمی‌گیرند، همه را مورد سرزنش قرار می‌دهند و می‌گویند نمی‌گذارند نتیجه بگیریم. چطور تیم‌ها زمانی که نتیجه می‌گیرند، خودشان تلاش کرده‌اند، اما زمانی که نتیجه نمی‌گیرند بقیه مقصر هستند؟ باید در این خصوص انصاف داشته باشیم. ما همه تیم‌ها را به آرامش دعوت می‌کنیم. درست است باشگاهداری خیلی سخت بوده و هزینه‌ تیم‌ها بسیار بالا است، اما خواهش می‌کنیم زمانی که نتیجه نمی‌گیرند دیگران را سرزنش نکنند. همه ما و همکاران‌مان سعی می‌کنیم انتقادات را گوش کنیم. در خصوص کمیته‌ای که تشکیل شده چه مسائلی را رصد می‌کنند.

محمودزاده در پایان گفت: زمان پیشنهادی ما برای نقل و انتقالات ۲۳ مرداد بود که فیفا ۲۵ مرداد ماه را پذیرفت و در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه به اتمام می‌رسد، فصل آینده لیگ برتر هم ان‌ شا الله اوایل مهرماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار