شیطنت تماشاچی باعث بروز حادثه در مسابقات دوچرخه سواری توردوفرانس فرانسه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع دو تصادف در مسابقات تور دوچرخه سواری توردوفرانس خبرساز شد. بر اثر این دو تصادف ده‌ها دوچرخه سوار به هم برخورد کرده و روی زمین سقوط کردند. هر دو حادثه در مرحله افتتاحیه توردوفرانس رخ داد.

تصادف نخست در منطقه برست در شمال غربی فرانسه و در فاصله حدود ۴۵ کیلومتری محل آغاز مسابقه رخ داد. تونی مارتین، دوچرخه سوار تیم جامبو ویسما به تابلوی مقوایی یک هوادار که آن را در وسط جاده گرفته بود برخورد کرد و پس از سقوط به زمین موجب سقوط دومینووار سایر دوچرخه سواران شد. ظاهرا این هوادار در هنگام وقوع حادثه به دوربین‌های تلویزیونی نگاه می‌کرد و حواس وی به دوچرخه سواران نبود.


بیشتر بخوانید


پس از این حادثه کادر پزشکی مسابقات وارد عمل شده و به مداوای دوچرخه سواران که دچار جراحت و کوفتگی شده بودند پرداختند. این تصادف موجب شد تا یک دوچرخه سوار با نام «جاشا سوتِرلین» از تیم DSM از ادامه مسابقه باز بماند. با این حال سایر دوچرخه سواران با دست و پای خونین به مسابقه ادامه دادند.

اما زمان زیادی طول نکشید که حدود ۷.۶ کیلومتر بعد یک تصادف بزرگتر رخ داد. هنوز از جزئیات تصادف دوم گزارشی منتشر نشده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار