تشدید طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه از تشدید طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت : با توجه به افزایش دما و گرم شدن هوا در استان کرمانشاه تردد و سفر‌های شهروندان در شب‌ها بیشتر می‌شود که به همین منظور تیم‌های گشتی پلیس تقویت شده است.

او گفت : طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در شهر‌های استان کرمانشاه مانند سرعت، حرکات مارپیچ، نمایشی و دور دور به اجرا در می‌آید و رانندگان حادثه‌ساز اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: با توجه به افزایش تصادفات شبانه در کرمانشاه و بعضی از شهر‌های استان قطعاً شدت برخورد با هنجارشکنان که خودرو را وسیله‌ای برای تفریح و سلب آرامش و آسایش دیگر کاربران ترافیک و عامه مردم می‌دانند مطالبه به حق مردم و تکلیف قانونی پلیس است.

شیری افزود: در طرح شبانه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از رانندگانی که مرتکب تخلف شدند تست الکل گرفته می‌شود در صورت مثبت بودن با تشکیل پرونده قضائی جهت اعمال مجازات قانونی به دادگستری ارجاع می‌گردد.

او گفت: در صورت منفی بودن تست سلامت علاوه بر اعمال صدور قبض جریمه و نمره منفی وسیله نقلیه توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود .

کشف ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل هرویین و تریاک و انهدام یک باند توزیع این مواد در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

 سمین فلاحی گفت: پس از اطلاع ماموران از فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از شناسایی اعضای باند و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام و بازرسی لازم از مخفیگاه آنان به عمل آوردند.

 فلاحی ادامه داد: در جریان این بازرسی ۲۴ کیلوگرم هروئین و سه کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح شکاری و ۳۳ عدد فشنگ از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند، از معرفی قاچاقچیان دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد.

کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در اسلام آباد غرب

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

 محمدرضا یاری گفت: پس از اطلاع ماموران مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در سطح شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده محل‌های نگهداری ماینر‌ها را کشف و پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی لازم، این ۱۴ دستگاه را کشف کردند.

 یاری از دستگیری سه نفر این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.