پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی استان به مدیر عامل مجموعه کشت و صنعت مغان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در سفر مدیرکل، معاونین و برخی مسئولان اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان به شهرستان پارس‌آباد پروانه بهره‌برداری گردشگری کشاورزی از سوی مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به مدیر عامل مجموعه کشت و صنعت مغان اعطا شد.

نادر فلاحی‌ ،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به ویژگی‌های خاص کشت و صنعت مغان افزود: این مجموعه فاخر دارای قابلیت‌هایی است که دوستداران گردشگری کشاورزی، با حضور در این مجموعه، می‌توانند تمام ابعاد آگروتوریسم را به عینه ببینند و لمس کنند.

او تصریح کرد: در زندگی‌ ماشینی‌ امروزی، انسان‌ها به دنبال لمس احساسی چون آگروتوریسم هستند که آنها را از استرس و تنش‌های روزمره دور کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: اداره کل‌ میراث‌فرهنگی استان در راستای تحقق این امر و پیشبرد سند توسعه استان در مسیر گردشگری و پاسخ به نیاز امروز، در کمترین زمان پروانه بهره‌برداری گردشگری کشاورزی را صادر می‌کند.

محسن‌زاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان نیز با قدردانی از صدور مجوز در کمترین زمان ممکن اظهار کرد: این امر نشانی از حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در راستای ترویج گردشگری و به‌ویژه گردشگری کشاورزی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.