مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برخورداری بیش از ۲ هزار نفر از دوره‌های آموزشی هلال احمر خبر داد.

رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۰ دوره‌ آموزشی همگانی و تخصصی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان برگزار شده است.

او ادامه داد: ارائه آموزش‌های همگانی اعم از اطلاع رسانی عمومی، آگاه سازی، دوره‌های مبتنی بر نیاز محلی، انتقال پیام‌های آموزشی و حساس سازی جامعه به دو هزار و ۴۹۵ نفر، از جمله اقدامات انجام شده هلال احمر است.

رضایی برگزاری ۲۷ دوره آموزش‌ کمک‌های اولیه و مهارت‌های داوطلبی را از دیگر اقدامات انجام شده هلال احمر دانست و ادامه داد: از ابتدای امسال ۵۰۳ نفر از آموزش‌های مربوط به این دوره بهره‌مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مدت ۲۴ دوره آموزشی مهارت‌های پایه داوطلبی با حضور ۴۳۲ نفر، دوره‌های آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات ویژه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با حضور هزار و ۲۴۷ نفر و ۱۱ دوره آمادگی در برابر مخاطرات با حضور ۱۷۷ نفر در خانه‌های هلال استان برگزار شده است.

او عنوان کرد: در مجموع ۶ دوره‌ تخصصی نیز در حوزه تربیت نیرو‌های نجات گر برگزار شده که در ۳ دوره آن، ۶۵ نفر آموزش دیده اند.

رضایی اظهار کرد: برگزاری یک دوره تخصصی جستجو و نجات در کوهستان، یک دوره مقدماتی امداد ویژه خواهران و یک دوره اصول و پیمایش و راهبری در عملیات جستجو و نجات از دیگر برنامه‌های آموزشی معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی آمادگی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی را دارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.