سیدمحمد علوی گفت: محموله جدید واکسن کرونا در راه خوزستان است و به محض دریافت آن گروه‌های هدف واکسینه می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمحمد علوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: محموله جدید واکسن کرونا در راه است که به محض دریافت آن، از طریق ارسال پیامک به افراد واجد شرایط نسبت به واکسیناسیون آن‌ها اقدام می‌شود و در حال حاضر تنها دوز دوم واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال که نوبت آن‌ها فرارسیده در حال انجام است.

او با بیان اینکه مردم مطمئن باشند سهمیه دوز دوم واکسن آن‌ها محفوظ است و چند روز تاخیر، هیچ خللی در سلامت و ایمنی آن‌ها ایجاد نمی‌کند، افزود: وضعیت بیماری کرونا در خوزستان نسبت به بسیاری از نقاط کشور با ثبات‌تر است که این موضوع به میزان رعایت نکات بهداشتی بستگی دارد.

علوی اظهار داشت: باور‌های غلطی در مورد واکسیناسیون کرونا و راه‌های انتقال آن و روش‌های پیشگیری وجود دارد که در روز‌های اخیر شاهد استفاده نادرست از فضای مجازی و انتشار مطالب غیرعلمی ضد ماسک هستیم که بسیار نگران کننده است.

 با احتساب شهرستان تازه تاسیس کرخه، در حال حاضر ۱۳ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۵ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و تاکنون ۲۱۵ هزار خوزستانی تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.