ملی‌پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک گفت: برای فرصتی که نصیبم شده سختی‌های زیادی کشیدم و آن را آسان از دست نمی‌دهم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی قیاسی ملی‌پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در مورد انتخابش جهت حضور در بازی‌های المپیک گفت: بعد از تشکیل اردو‌های تیم ملی من در رقابت‌های آسیایی کشتی گرفتم و امیرمحمد یزدانی هم در گزینشی المپیک حضور پیدا کرد. به همین منظور طی نشستی که مسئولان فدراسیون با کادر فنی تیم ملی داشتند، تصمیم به برگزاری انتخابی درون اردویی در ۶۵ کیلو گرفته شد که من این کشتی را با برد پشت سر گذاشتم و صاحب دوبنده تیم ملی شدم.

وی بابیان اینکه حریفان خارجی‌اش را به همراه کادر فنی تیم ملی آنالیز کرده است، عنوان کرد: باید یک خسته نباشید به کادر فنی و رئیس فدراسیون بگویم چراکه شرایط ما کاملاً المپیکی شده، کادر فنی زحمت می‌کشد، شب‌ها حریفان را آنالیز می‌کنیم و ان‌شاءالله با خوش‌رنگ‌ترین مدال از توکیو برمی‌گردم.

کشتی‌گیر لرستانی بابیان اینکه از فرصت طلایی حضور در المپیک به‌خوبی استفاده می‌کند اظهار داشت: برای این فرصتی که نصیبم شده، سختی‌های زیادی کشیدم و آسان از دستش نمی‌دهم. در توکیو تمام تلاشم را می‌کنم که روی سکو بروم. فرقی هم نمی‌کند کدام قسمت جدول باشم، چون در المپیک همه حریفان خوب‌اند.

وی با اشاره به اینکه الگویش در کشتی حمید سوریان است، گفت: خانواده‌ام به‌ویژه مصطفی بردارم که دو سال از من بزرگ‌تر است همیشه در ورزش حمایتم کردند و پشتیبانم بودند که به اینجا رسیدم.

قیاسی هم‌زبانی با غلامرضا محمدی را اتفاق خوبی دانست و اظهار کرد: این هم‌زبان بودن با سرمربی تیم ملی و اینکه باهم به زبان لُری صحبت می‌کنیم، به من آرامش می‌دهد. ضمن اینکه سرمربی تیم ملی خودش سبک‌وزن بوده و در تمرینات هر نکته‌ای که لازم باشد را به من گوشزد می‌کند. امیدوارم جوابگوی زحماتش باشم.

وی در خاتمه از مربیانش تشکر کرد و گفت: مجید نظری همیشه کنارم بوده و در این انتخابی اخیر نیز راهنمایی‌ام کرد. همچنین باید از صادق گودرزی، تقی اکبر نژاد و ... که درراه ورزش قهرمانی کمکم کردند هم تشکر کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار