مقدسی گفت: سند مالکیت برای ۳۶۰ هکتار از اراضی ملی در محدوده و حریم شهر خاش پس از ۱۳ سال صادر شده است.

مرتضی مقدسی معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: سند مالکیت برای ۳۶۰ هکتار از اراضی ملی ۱۳ سال پیش در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در قالب طرح جامع شهر خاش تصویب شده بود که با پیگیری همکاران ما در این معاونت اسناد تک برگی این اراضی در راستای قانون زمین شهری به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

او صدور سند برای ۳۶۰ هکتار از اراضی خاش را در راستای توافق میان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: با سنددار شدن اراضی مذکور هیچ زمین ملی تحویل شده باقی نمانده است.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را از جمله نتایج صدور این اسناد عنوان کرد.

او خاطرنشان کرد: فعالیت‌های حوزه املاک و حقوقی این اداره‌کل حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت جهت بکارگیری این ظرفیت برای توسعه سیستان و بلوچستان است.

مقدسی تصریح کرد: پیگیری تثبیت مالکیت و دریافت سند تک‌برگ از جمله اولویت‌های ویژه در اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بوده که این امر با تعامل و ارتباط موثر و مناسب این معاونت و اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان تحقق‌یافته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار