بعد از لغو تورنمنت ۴ جانبه شیراز، کمیته فوتسال در حال برنامه ریزی مجدد است تا ملی پوشان کشورمان به مسابقات تایلند اعزام شوند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر خود جهت شرکت در مسابقات جام جهانی قرار بود تیر ماه در تورنمنت ۱۲ جانبه تایلند شرکت کند، اما به دلیل برخی مشکلات کمیته فوتسال از سفر تیم ملی به تایلند جلوگیری کرد و مسئولان این کمیته تصمیم گرفتند تیم ملی به جای شرکت در تورنمنت تایلند، در مسابقات ۴ جانبه شیراز شرکت کند.

تورنمنت ۴ جانبه صدرای شیراز قرار بود همزمان با تورنمنت تایلند و با حضور تیم‌های ارمنستان، عراق و عمان برگزار شود؛ اما به دلیل انصراف ارمنستانی‌ها از این رقابت‌ مسئولان کمیته فوتسال هم تصمیم گرفتند این بازی‌ها را لغو و تنها به یک بازی آن هم برابر عمان اکتفا کنند.

حال با لغو تورنمنت شیراز مسئولان کمیته فوتسال به این فکر افتادند که بار دیگر در تورنمنت تایلند شرکت کرده تا بازیکنان به هماهنگی مناسبی دست پیدا کنند. تورنمنت تایلند ابتدا قرار بود ۱۹ تیر ماه و با حضور ۱۲ تیم شروع شود، اما فدراسیون فوتبال تایلند تصمیم گرفت این بازی‌ها را با ۱۲ روز تاخیر، یعنی ۳۱ تیر ماه برگزار کند. تعداد کشور‌های شرکت کننده هم از ۱۲ تیم به ۶ تیم کاهش پیدا کرده است.

گویا تایلندی‌ها فقط ۶ تیم معتبر جهان که موفق شده اند جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند، به این مسابقات دعوت کرده است. تا امروز حضور تیم‌های آرژانتین، ونزوئلا و بلاروس در این بازی‌ها قطعی شده و به احتمال بسیار زیاد برزیل و اسپانیا به همراه ایران دیگر تیم‌های این تورنمنت را تشکیل خواهند داد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار است از ۷ مرداد ماه شروع شود و اگر قرار باشد تیم ملی فوتسال کشورمان تیر ماه در تورنمنت دوستانه تایلند شرکت کند، در آن صورت برنامه مسابقات لیگ برتر هم دستخوش تغییر و جا به جایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار