همراه اول هزینه اینترنت مشترکانی که به دلیل اختلال در شبکه این اپراتور قادر به خرید بسته نبودند را به آن‌ها باز می‌گرداند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید یاسر رایگانی مدیر کل ارتباطات و سخنگوی اپراتور همراه اول با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود توضیحاتی درباره اختلالات پیش آمده در شبکه همراه اول و هزینه اینترنت مشترکانی که مصرفشان به صورت آزاد محاسبه شده است، داد. متن پست وی به این شرح است:

"باتوجه به بروزرسانی سامانه‌های ارتباطی همراه اول درفاصله زمانی شنبه تا سه‌شنبه جاری و عدم امکان خریدبسته برای برخی از مشترکان، همراه اول هزینه اینترنت مشترکانی که مصرفشان‌در این تاریخ باتعرفه آزادمحاسبه شده رامعادلسازی و مبلغ کسرشده مازادرا به‌صورت‌ بستانکاری در حسابشان اعمال کند."

همراه اول


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار