لحظات سقوط ناگهانی خودرویی از بالای یکی از پل‌های معروف در کشور مصر به وسیله دوربین مدار بسته ضبط شده که بسیار وحشتناک است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العربی، ویدئویی که به وسیله یک دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی کشور مصر مستند شده است، لحظه سقوط ناگهانی خودرویی از بالای پل «اکتبر» در خیابان الجلاء در مرکز قاهره، پایتخت مصر را نشان می‌دهد.

در این ویدئو گروهی از مردم نشان داده شده اند که در قسمت پایین پل و درست لحظاتی قبل از آنکه قسمت‌هایی از بالای پل روی سر آن‌ها بیفتد، ایستاده بودند. این افراد خوشبختانه آسیب ندیده و آن‌ها به سرعت از محل فرار کرده و با دیدن خودرویی که لحظاتی در هوا معلق بود و ممکن بود جان آن‌ها را بگیرد یا آسیب جدی به آن‌ها وارد کند در مقابل خود متعجب شدند.

منابع امنیتی مصر گزارش دادند که این حادثه منجر به جراحات و کشته شدن عابران پیاده نشده است، در حالی که راننده خودروی سقوط کرده زخمی شده است. پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را در دست بررسی دارد و تست‌های لازم از راننده گرفته شده است تا در صورت تخلف هزینه تعمیر پلی را که جزء اموال عمومی است و ممکن برای سایر خودرو‌ها خطر آفرین باشد، از این راننده بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۰ تير ۱۴۰۰
ها؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
من خودم پراید دارم. ولی اگر این حادثه در ایران بود و خودرو هم پراید بود. سقف خودرو به لاستیک ها میچسبید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
تو 48 ثانیه فیلم ماشین از پل میفته پایین چ صحنه وحشتناکی وای خدا
آخرین اخبار