اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه آتی خود بررسی یک فوریت اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ و مجوز انتشار اوراق مالی اسلامی را در دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیصد و ششمین جلسه شورای شهر تهران فردا هشتم تیرماه در تالار شورای شهر برگزار می‌شود.

در ابتدای این جلسه یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «مجوز فروش و تصویب معامله ملک پلاک ثبتی ۱۳۱۲ و ۳/۱۳۱۳ بخش ۱۱ تهران» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در ادامه این جلسه یک فوریت لایحه‌ای دیگر از شهردار تهران در خصوص «اصلاح بند (۱) تبصره (۳) ماده واحده مصوبه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران و مجوز انتشار سی و پنج هزار (۳۵۰۰۰) میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران» مورد بررسی اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

همچنین بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «تعیین تکلیف املاک و اموال غیرمنقول واگذار شده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی» که یک فوریت آن در دویست و چهل و یکمین جلسه شورا مورخ ۹۹/۷/۲۰ به تصویب رسیده است همراه با قرائت گزارش مشترک کمیسیون‌های (برنامه و بودجه - فرهنگی، اجتماعی - نظارت و حقوقی) در دستور کار سیصدو ششمین جلسه شورا قرار دارد.

در ادامه جلسه لایحه شهردار تهران در خصوص «معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین شصت وچهارمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی می‌شود.

بررسی گزارش‌های حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «سازمان نوسازی شهر تهران برای سال مالی ۱۳۹۴»، «سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۳۹۴»، «سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران برای سال مالی ۱۳۹۴» و نیز حسابرسی «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران برای سال مالی ۱۳۹۴» در دستور کار جلسه آتی شورا قرار دارد.

در نهایت اعضای شورا به بررسی تعدادی از پرونده‌های پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن خواهند پرداخت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار